JURISPRUDENȚĂ PRELUCRATĂ Cererea creditorului de a fi înscris în tabelul preliminar cu o creanţă afectată de o condiţie

17 apr. 2012
Vizualizari: 65
  • Legea nr. 85/2006: art. 3
  • Legea nr. 85/2006: art. 64 alin. (4)
  • Legea nr. 85/2006: art. 66 alin. (1)

Cererea creditorului de a fi înscris în tabelul preliminar cu o creanță afectată de o condiție trebuie analizată împreună cu documentația depusă, de administratorul judiciar și instanță. Considerentele instanței de fond, precum că doar o expertiză ce s-ar efectua în dosarul având ca obiect pretenții – daune materiale și morale – „ar tranșa definitiv litigiul”, constituie de fapt o nemotivare a contestației formulate de creditor, o lipsă de analiză atât a acesteia, cât și a actelor depuse.

(Curtea de Apel Bacău, s. a II-a civ., de contencios administrativ și fiscal, decizia nr. 618 din 17 aprilie 2012)


 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Nu aveți acces la acest articol!!!

JURISPRUDENȚĂ PRELUCRATĂ Cererea creditorului de a fi înscris în tabelul preliminar cu o creanță afectată de o condiție was last modified: octombrie 10th, 2022 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.