JURISPRUDENȚĂ PRELUCRATĂ Impedimente la restituirea în natură a imobilului preluat în mod abuziv de stat. Afectaţiunea imobilului

19 ian. 2011
Vizualizari: 36
  • Legea nr. 10/2001: art. 11

În sensul Legii nr. 10/2001, prin sintagma „teren liber” se înțelege nu doar terenul neconstruit, ci și terenul care nu poate fi astfel considerat, încât să facă posibilă restituirea în natură, deoarece este afectat unei destinații de utilitate publică [art. 10.3 și art. 11.6 din H.G. 250/2007, coroborat cu art. 11 alin. (4) din Legea nr. 10/2001]. Așadar, nu simpla apartenență la domeniul public este cea care constituie impediment la restituirea în natură, ci în mod concret, afectațiunea imobilului.

(I.C.C.J., secția civilă și de proprietate intelectuală, decizia nr. 263 din 19 ianuarie 2011)


 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Nu aveți acces la acest articol!!!

JURISPRUDENȚĂ PRELUCRATĂ Impedimente la restituirea în natură a imobilului preluat în mod abuziv de stat. Afectațiunea imobilului was last modified: august 29th, 2023 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.