JURISPRUDENȚĂ PRELUCRATĂ Cerere de recuzare a unui judecător, nesusținută. Restituirea taxei de timbru

17 ian. 2018
Vizualizari: 210
  • O.U.G. nr. 80/2013: art. 45 alin. (1)

Solicitarea de restituire a taxei judiciare de timbru pentru o cerere de recuzare a unui judecător, cerere care nu a mai fost susținută în concluziile orale la termenul la care cauza a fost luată în pronunțare, însă reprezintă o critică regăsită în motivele de recurs, este inadmisibilă, întrucât recurentul trebuia să deruleze procedura administrativă de restituire a taxei de timbru la instanța în fața căreia a formulat cererea de recuzare, numai după ce va fi constatat că se află în cazul reglementat de art. 45 alin. 1 lit. i) din OUG nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru. Așadar, solicitarea de restituire a taxei de timbru nu poate fi primtă, spre analiză omisso medio, de instanța de control judiciar în recursul ce vizează legalitatea încheierii atacate.

(I.C.C.J., s. I civ., decizia nr. 51 din 17 ianuarie 2018)


 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Nu aveți acces la acest articol!!!

JURISPRUDENȚĂ PRELUCRATĂ Cerere de recuzare a unui judecător, nesusținută. Restituirea taxei de timbru was last modified: iulie 4th, 2022 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.