ANAF. Proiect: Ordin pentru modificarea Ordinului nr. 2.117/2018 privind aprobarea modelului și conținutului formularelor și documentelor utilizate în activitatea de verificare a situației fiscale personale
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a supus dezbaterii publice Proiectul de Ordin al președintelui ANAF pentru modificarea și completarea Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.117/2018 privind aprobarea modelului și conținutului formularelor și documentelor utilizate în activitatea de verificare a situației fiscale personale.
Redăm, în continuare, principalele prevederi ale Ordinului:
ART. I Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.117/2018 privind aprobarea modelului și conținutului formularelor și documentelor utilizate în activitatea de verificare a situației fiscale personale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 766 din 5 septembrie 2018, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:
1. Alineatul (2) al articolului 2 se modifică și va avea următorul cuprins:
„(2) Prin conducătorul structurii cu atribuții de verificare fiscală, în sensul prezentului ordin, se înțelege:
a) directorul general, în cazul Direcției generale control venituri persoane fizice;
b) directorul executiv inspecție fiscală, în cazul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice;
c) șef administrație adjunct inspecție fiscală, în cazul unităților subordonate direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice.”
2. După articolul 3 se introduce un nou articol, articolul 3^1, cu următorul cuprins:
„ART. 3^1
(1) Formularele prevăzute la art.1 lit. a), c – l) și n) pot fi emise în formă electronică și comunicate prin mijloace de transmitere la distanță.
(2) Formularul prevăzut la art.1 lit. b) poate fi emis în formă electronică.”
3. Articolul 5 se modifică și va avea următorul cuprins:
„Direcția generală control venituri persoane fizice, direcțiile generale regionale ale finanțelor publice și unitățile subordonate acestora vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.”
Pentru mai multe detalii referitoare la Proiect și Referat de aprobare, vă invităm să accesați sursa informației.
(Copyright: freepik.com)