Trăsăturile comunicării online ale corporaţiilor şi principalele metode pentru analiza de brand

27 mart. 2024
Articol UJ Premium
Vizualizari: 81
 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Nu aveți acces la acest articol!!!

Trăsăturile comunicării online ale corporațiilor și principalele metode pentru analiza de brand was last modified: martie 26th, 2024 by Lucia-Marina Pantilimon

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autori:

A mai scris:
Tănase Tasențe

Tănase Tasențe

Este asist. univ. dr., Facultatea de Drept și Științe Administrative, Universitatea „Ovidius” din Constanța.