Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspecţiei Judiciare – modificări (Ordinul nr. 172/2019)
Actul modificat | Actul modificator | Sumar |
Regulamentul de organizare și funcționare a Inspecției Judiciare (M. Of. nr. 1.049 din 11 decembrie 2018) | Ordinul nr. 172/2019 pentru modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a Inspecției Judiciare, aprobat prin Ordinul inspectorului-șef al Inspecției Judiciare nr. 134/2018 (M. Of. nr. 997 din 11 decembrie 2019) | – modifică: art. 4 alin. (4) lit. b), art. 40 alin. (1), art. 64 alin. (3) lit. a). |
În M. Of. nr. 997 din data de 11 decembrie 2019 s-a publicat Ordinul nr. 172/2019 pentru modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a Inspecției Judiciare, aprobat prin Ordinul inspectorului-șef al Inspecției Judiciare nr. 134/2018.
Vă prezentăm, în continuare, modificările aduse Regulamentului de organizare și funcționare a Inspecției Judiciare.
Art. 4 alin. (4) lit. b) din Regulament (modificat prin Ordinul nr. 172/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 4 alin. (4) lit. b) prevedea următoarele aspecte:
„b) Serviciul secretariat și relații publice, având indicativul „S”, care îndeplinește atribuții privind lucrările de registratură și secretariat, repartizarea aleatorie a lucrărilor de inspecție, comunicarea și informarea publică, relația cu mass-media și relațiile internaționale; în cadrul serviciului funcționează Biroul registratură și secretariat, precum și Compartimentul de informare publică și relații internaționale;”
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 4 alin. (4) lit. a) se modifică și va avea următorul conținut:
„b) Serviciul secretariat și relații publice, având indicativul «P», care îndeplinește atribuții privind lucrările de registratură și secretariat, repartizarea aleatorie a lucrărilor de inspecție, comunicarea și informarea publică, relația cu mass-media și relațiile internaționale; în cadrul serviciului funcționează Biroul registratură și secretariat, precum și Compartimentul de informare publică și relații internaționale;”
Art. 40 alin. (1) din Regulament (modificat prin Ordinul nr. 172/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 40 alin. (1) prevedea următoarele aspecte:
„(1) Candidatul declarat admis se numește în funcția pentru care a candidat, prin ordin al inspectorului-șef, pentru un mandat care încetează la încetarea mandatului inspectorului-șef.”
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 40 alin. (1) se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) Candidatul declarat admis se numește în funcția pentru care a candidat, prin ordin al inspectorului-șef.”
Art. 64 alin. (3) lit. a) din Regulament (modificat prin Ordinul nr. 172/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 64 alin. (3) lit. a) prevedea următoarele aspecte:
„a) numărul de ordine, care reprezintă numărul de înregistrare a pozițiilor deschise în registru; numărul de ordine se atribuie în ordinea datei înregistrării și a numărului prevăzut la alin. (2) lit. a); numerotarea pozițiilor se face continuu, în ordine crescătoare, începând cu numărul 1;”
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 64 alin. (3) lit. a) se modifică și va avea următorul conținut:
„a) numărul de ordine, care reprezintă numărul de înregistrare a pozițiilor deschise în registru; acesta se atribuie în ordinea datei primirii corespondenței; numerotarea pozițiilor se face continuu, în ordine crescătoare, începând cu numărul 1;”