Regulamentul de organizare şi funcţionare a CSM – modificări (Hotărârea CSM nr. 698/2018)

4 iul. 2018
Vizualizari: 617
Actul modificatActul modificatorSumar
Hotărârea CSM nr. 326/2005 (M. Of. nr. 867 din 27 septembrie 2005; cu modif.)Hotărârea CSM nr. 698/2018 (M. Of. nr. 557 din 3 iulie 2018)modifică: art. 72 lit. j)

 

În M. Of. nr. 557 din 3 iulie 2018, s-a publicat Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) nr. 698/2018 pentru modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a CSM, aprobat prin Hotărârea CSM nr. 326/2005 (M. Of. nr. 867 din 27 septembrie 2005; cu modif.). 

Regulamentul de organizare și funcționare a CSM, aprobat prin Hotărârea Plenului CSM nr. 326/2005 va suferi o modificare. Vom prezenta, în continuare, respectiva modificare.

 

Art. 72 lit. j) din Regulamentul de organizare și funcționare a CSM

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 72 lit. j) prevedea:

„Biroul informatică are următoarele atribuții:

(…)

j) asigură legătura cu unitățile de service și reprezintă instituția în relațiile cu acestea, pentru menținerea în stare de funcționare a produselor și serviciilor informatice din sistemul informatic al Consiliului;”.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 72 lit. j se modifică și va avea următorul conținut:

Biroul informatică are următoarele atribuții: 

(…)

j) asigură legătura cu unitățile de service și reprezintă instituția în relațiile cu acestea, atât pentru produsele și serviciile gestionate de Consiliu, cât și pentru produsele și serviciile externalizate (service pentru imprimante, faxuri, copiatoare, service pentru administrarea unor aplicații utilizate în cadrul Consiliului), pentru menținerea în stare de funcționare a produselor și serviciilor informatice din sistemul informatic al Consiliului;”.

Regulamentul de organizare și funcționare a CSM – modificări (Hotărârea CSM nr. 698/2018) was last modified: iulie 4th, 2018 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.