Legea educației naționale nr. 1/2011 – completări (Legea nr. 224/2022)

21 iul. 2022
Vizualizari: 453

Actul modificat

Actul modificatorSumar
Legea educației naționale nr. 1/2011

(M. Of. nr. 18 din 10 ianuarie 2011; cu modif. ult.)

 

   

Legea nr. 224/2022 pentru completarea art. 110 din Legea educației naționale nr. 1/2011

(M. Of. nr. 728 din 20 iulie 2022)

introduce: art. 110 alin. (4).

 

În M. Of. nr. 728 din 20 iulie 2022 s-a publicat Legea nr. 224/2022 pentru completarea art. 110 din Legea educației naționale nr. 1/2011.

Vă prezentăm, în continuare, completările aduse Legii educației naționale nr. 1/2011.

 

Art. 110 alin. (4)

 

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, la art. 110, după alin. (3) se introduce un nu alineat, alin. (4), cu următorul conținut:

„(4) Finanțarea învățământului special din unitățile de învățământ particular acreditate se asigură din sumele defalcate din unele venituri ale bugetului de stat prin bugetele locale ale consiliilor județene și ale sectoarelor municipiului București, indiferent de locul de domiciliu al elevilor, prin contract managerial. Consiliile județene și ale sectoarelor municipiului București asigură finanțarea cheltuielilor salariale pentru cadrele didactice, didactice auxiliare și nedidactice încadrate în învățământul special particular acreditat în limitele cuantumului salarial al personalului angajat în unitățile de învățământ special de stat și în limitele de normare prevăzute de legislația în vigoare”.

 

De asemenea, conform art. II, prevederile prezentei legi intră în vigoare la 3 zile de la publicarea legii în Monitorul Oficial al României.

Legea educației naționale nr. 1/2011 – completări (Legea nr. 224/2022) was last modified: iulie 21st, 2022 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.