JURISPRUDENȚĂ PRELUCRATĂ Respingerea cererii de valorificare la stabilirea drepturilor de pensie a perioadei în care s-au urmat cursurile unei şcoli postliceale

7 feb. 2019
Vizualizari: 145
  • Legea nr. 263/2010: art. 19
  • Legea nr. 263/2010: art. 3
  • Legea nr. 263/2010: art. 49

Art. 49 din Legea nr. 263/2010 nu asimilează stagiului de cotizare perioada în care asiguratul a urmat cursurile unei școli postliceale, în care nu s-a contribuit la fondul de asigurări sociale, spre deosebire de ucenici, de absolvenții unei școli profesionale care s-au pregătit în școli profesionale, ateliere, lucrând în producție, practica judiciară depusă la dosar referindu-se la astfel de situații, nu la cea incidentă în cauză, astfel că, s-a apreciat corectă soluția de respingere a cererii deduse judecății.

(Curtea de Apel Oradea, s. I civ., decizia nr. 40 din 7 februarie 2019)


 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Nu aveți acces la acest articol!!!

JURISPRUDENȚĂ PRELUCRATĂ Respingerea cererii de valorificare la stabilirea drepturilor de pensie a perioadei în care s-au urmat cursurile unei școli postliceale was last modified: iulie 9th, 2022 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.