JURISPRUDENȚĂ PRELUCRATĂ Cerere de instituire a sechestrului asigurător. Instanţa competentă material să soluţioneze cererea

22 nov. 2012
Vizualizari: 19
  • C. proc. civ.: art. 592 alin. (1)

Potrivit dispozițiilor art. 592 alin. (1) C. proc. civ., cererea de instituire a sechestrului asigurător este de competența instanței învestită cu soluționarea procesului privit ca acțiune introductivă de instanță, indiferent dacă la data formulării cererii judecarea acțiunii mai era sau nu pe rolul acestei instanțe. Prin urmare, „procesul” la care face trimitere textul legal nu se confundă cu fazele procesuale ale cauzei și cu stadiul de soluționare, acestea neavând relevanță în determinarea instanței competente material.

(I.C.C.J., secția a II-a civilă, decizia nr. 4591 din 22 noiembrie 2012)


 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Nu aveți acces la acest articol!!!

JURISPRUDENȚĂ PRELUCRATĂ Cerere de instituire a sechestrului asigurător. Instanța competentă material să soluționeze cererea was last modified: februarie 5th, 2024 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.