Aprobarea Metodologiei privind evaluarea activităţii manageriale desfăşurate de către inspectorii şcolari generali, inspectorii şcolari generali adjuncţi din inspectoratele şcolare şi directorii caselor corpului didactic – modificări (OMEN nr. 5658/2017)

11 ian. 2018
Vizualizari: 1100
Actul modificatActul modificatorSumar
OMEN nr. 4315/2014
(M. Of. nr. 607 din 14 august 2014)
OMEN nr. 5658/2017
(M. Of. nr. 10 din 5 ianuarie 2018)
– modifică: art. 6 alin. (2), art. 10 alin. (2)

În M. Of. nr. 10 din 5 ianuarie 2018, a fost publicat Ordinul ministrului Educației Naționale (OMEN) nr. 5658/2017 privind modificarea OMEN nr. 4315/2014 pentru aprobarea Metodologiei privind evaluarea activității manageriale desfășurate de către inspectorii școlari generali, inspectorii școlari generali adjuncți din inspectoratele școlare și directorii caselor corpului didactic (M. Of. nr. 607 din 14 august 2014).

În continuare, vom prezenta modificările aduse OMEN nr. 4315/2014 prin OMEN nr. 5658/2017.

Art. I din OMEN nr. 5658/2017 prevede faptul că anexa la OMEN nr. 4315/2014 pentru aprobarea Metodologiei privind evaluarea activității manageriale desfășurate de către inspectorii școlari generali, inspectorii școlari generali adjuncți din inspectoratele școlare și directorii caselor corpului didactic, se modifică după cum urmează:

 

Art. 6 alin. (2) din OMEN nr. 4315/2014 (modificat prin OMEN nr. 5658/2017)

 

Vechea reglementare 

În vechea reglementare, art. 6 alin. (2) prevedea:

„(2) Comisiile de evaluare menționate la alin. (1) sunt formate din reprezentanți ai Direcției generale educație și învățare pe tot parcursul vieții, Direcției generale management, resurse umane și rețea școlară națională, Direcției generale învățământ în limbile minorităților, Direcției generale buget-finanțe și resurse umane, Serviciului audit public intern și ai Corpului de Control”.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, la art. 6, alin. (2) se modifică și va avea următorul cuprins:

„(2) Comisiile de evaluare menționate la alin. (1) sunt formate din reprezentanți ai Direcției generale inspecție și control, Direcției generale învățământ secundar superior și educație permanentă, Direcției generale educație timpurie, învățământ primar și gimnazial, Direcției generale minorități și relația cu Parlamentul, Direcției generale economice, Compartimentului audit intern”.

 

Art. 10 alin. (2) din OMEN nr. 4315/2014 (modificat prin OMEN nr. 5658/2017)

 

Vechea reglementare 

În vechea reglementare, art. 10 alin. (2) prevedea:

„(2) Comisia de contestații este constituită din 3 membri și 2 supleanți, numiți prin ordin de serviciu de către secretarul de stat desemnat să coordoneze activitatea de evaluare, din reprezentanți ai Direcției generale educație și învățare pe tot parcursul vieții, Direcției generale management, resurse umane și rețea școlară națională, Direcției generale învățământ în limbile minorităților, Direcției generale buget-finanțe și resurse umane, Serviciului audit public intern și ai Corpului de Control, alții decât cei din comisia de evaluare”.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, la art. 10, alin. (2) se modifică și va avea următorul cuprins:

Conferința națională „Prevenirea și combaterea spălării banilor”. Impactul noii legi asupra profesiilor liberale

„(2) Comisia de contestații este constituită din 3 membri și 2 supleanți, numiți prin ordin de serviciu de către secretarul de stat desemnat să coordoneze activitatea de evaluare, dintre reprezentanți ai Direcției generale inspecție și control, Direcției generale învățământ secundar superior și educație permanentă, Direcției generale educație timpurie, învățământ primar și gimnazial, Direcției generale minorități și relația cu Parlamentul, Direcției generale economice, Compartimentului audit intern, alții decât cei din comisia de evaluare”.

 

Alte prevederi din OMEN nr. 5658/2017

 

Art. II din OMEN nr. 5658/2017 dispune faptul că prevederile respectivului ordin vor fi duse la îndeplinire de către Direcția generală inspecție și control, Direcția generală învățământ secundar superior și educație permanentă, Direcția generală educație timpurie, învățământ primar și gimnazial, Direcția generală minorități și relația cu Parlamentul, Direcția generală economică, Compartimentul audit intern.

Aprobarea Metodologiei privind evaluarea activității manageriale desfășurate de către inspectorii școlari generali, inspectorii școlari generali adjuncți din inspectoratele școlare și directorii caselor corpului didactic – modificări (OMEN nr. 5658/2017) was last modified: ianuarie 11th, 2018 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.