Consiliul de Mediere. Strategia de promovare a medierii pentru anii 2017-2018

20 mart. 2017
Vizualizari: 694

Potrivit comunicatului din data de 20 martie 2017, Consiliul de Mediere a publicat strategia de promovare a medierii pentru anii 2017-2018.

Strategia include:

1. Ședințe de lucru cu CSM în baza protocolului 3967 din 5 octombrie 2015 – termen: 30 iunie 2017;

2. Ședințe de lucru cu reprezentanții Uniunii Națiunii a Notarilor Publici din România – termen: 30 iunie 2017;

3. Continuarea încheierii de protocoale:

– cu toate profesiile liberale (juridice și non juridice);
– ministere;
– ONG;
– instituții din domeniul bancar și al asigurărilor;
– instituții din domeniul economic, comercial, social, cultural, sportiv etc.

4. Numeroase campanii de promovare a medierii;

5. O nouă culegere de spete „Hotărâri judecătorești în domeniul medierii în colaborare cu asociațiile de magistrați” – termen: finele anului 2018;

6. Difuzarea spotului publicitar despre mediere la televiziunile locale și naționale – termen: finele anului 2018;

7. Crearea unei pagini pe Facebook pentru fiecare Corp Profesional din țară în care să fie publicate materiale, comunicate, fotografii, albume documentare, și informațiile transmise pe email (ce fac obiectul tuturor campaniilor mai sus precizate) – termen: 1 mai 2017.

Consiliul de Mediere. Strategia de promovare a medierii pentru anii 2017-2018 was last modified: martie 20th, 2017 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: