[UPDATE: Ordinea de zi soluționată] Ședința CSM din 19 decembrie 2018: Ordinea de zi (secția pentru judecători)

21 dec. 2018
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 813

Recomandări

 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Update 21 decembrie 2018: Ordinea de zi soluționată a ședinței CSM din data de 19 decembrie 2018 – secția pentru judecători

Potrivit informației publicate pe site-ul CSM, în ședința din data de 19 decembrie 2018, Secția pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii a luat următoarele hotărâri:

Original Black Friday pe UJmag.ro!

– aprobarea organizării concursului de promovare în funcția de judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție, conform calendarului de desfășurare a concursului prevăzut în Anexa nr. 1:

– aprobarea scoaterii la concurs a următoarelor posturi de judecător:

– aprobarea cererii-tip de înscriere, conform Anexei nr. 2 la notă;

– a desemnat psihologii pentru testarea psihologică, respectiv reexaminarea psihologică a candidaților admiși la probele scrise ale concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la Înalta Curte de Casație și Justiție, sesiunea septembrie-decembrie 2018;

– aprobarea ocupării, pe perioadă nedeterminată, a unui post temporar vacant la Judecătoria Sectorului 4 București;

– aprobarea ocupării, pe perioadă nedeterminată, a unui post temporar vacant de la Tribunalul Specializat Cluj;

– acordarea avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Tribunalului Harghita și Judecătoriei Miercurea Ciuc, prin revenirea unui post de judecător din statul de funcții și de personal al Tribunalului Harghita, în statul de funcții și de personal al Judecătoriei Miercurea Ciuc;

– acordarea avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Tribunalului Specializat Cluj și Tribunalului Maramureș, prin revenirea unui post vacant de execuție de judecător din statul de funcții al Tribunalului Specializat Cluj, în statul de funcții al Tribunalului Maramureș, începând cu data de 5 decembrie 2018, data vacantării respectivului post;

– acordarea avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale instanțelor de mai jos, după cum urmează:

Campania #citescAcasa

– aprobarea ocupării unui post de judecător temporar vacant în condițiile art. 134 ind. 1 din Legea nr. 304/2004, la Tribunalul pentru minori și familie Brașov;

– a aprobat solicitarea Curții de Apel București de aprobare a organizării concursului pentru ocuparea a șase posturi vacante de grefier, după cum urmează:

– a hotărât:

1. pentru anul 2019, Înalta Curte de Casație și Justiție va organiza tragerea la sorți a judecătorilor
care fac parte din compunerea completurilor de 5 judecători;

2. toate dosarele aflate pe rolul Înaltei Curți de Casație și Justiție la data de 31 decembrie 2018, de competența completurilor de 5 judecători, înființate în 2018, potrivit regulilor stabilite prin Hotărârea Secției pentru judecători nr. 1367/2018, vor fi judecate de aceste completuri.

– a aprobat Raportul de control nr. 5248/IJ/2418/DIJ/2018 privind eficiența managerială, modul de îndeplinire a atribuțiilor ce decurg din legi și regulamente precum și respectarea normelor procedurale și reglementare de către judecătorii și personalului auxiliar de specialitate din cadrul Curții de Apel Iași;

– a aprobat următoarele măsuri:

• sesizarea comisiei de specialitate din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii pentru analizarea oportunității formulării unor amendamente la Proiectul de lege privind modificarea și completarea Legii nr. 135/2010 privind Codul de procedură penală, precum și pentru modificarea și completarea Legii nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, adoptată de Camera Deputaților la data de 18 iunie 2018;

• sesizarea Ministrului Justiției pentru suplimentarea schemei personalului auxiliar de specialitate din cadrul Curții de Apel Iași.

– a aprobat Raportul de control nr. 5244/IJ/2414/DIJ/2018 privind eficiența managerială și modul de îndeplinire a atribuțiilor ce decurg din legi și regulamente, de către conducerea judecătoriei Turda;

– a aprobat următoarele măsuri:

• înlocuirea registrelor vechi (deschise anterior anului 2000) și utilizarea unor evidențe care să corespundă cerințelor Hotărârii Secției pentru judecători a CSM nr. 1151/2015;

• monitorizarea de către președintele instanței a activității compartimentelor executări civile, executări penale și persoane juridice și identificarea unor soluții în vederea suplimentării numărului de grefieri alocați acestor compartimente.

– a hotărât restituirea către Inspecția Judiciară a Raportului nr. 5249/IJ/2419/DIJ/2018 având ca obiect
activitatea magistraților asistenți;

– a hotărât aprobarea Raportului Inspecției Judiciare nr. 5243/IJ/2413/DIJ/2018 privind modul de îndeplinire de către judecătorii cu funcții de conducere a atribuțiilor manageriale și respectarea obligațiilor prevăzute de legi și regulamente pentru a asigura buna funcționare a instanței și calitatea corespunzătoare a serviciului public la Judecătoria Sibiu;

– a aprobat următoarelor măsuri propuse în cuprinsul raportului:

– a aprobat Raportul de control nr. 5245/IJ/2415/DIJ/2018, privind eficiența managerială și modul de îndeplinire a atribuțiilor ce decurg din legi și regulamente , de către conducerea Judecătoriei Târgu Mureș;

– a aprobat Raportul de control nr. 5246/IJ/2416/DIJ/2018, privind modul de îndeplinire de către judecătorii cu funcții de conducere a atribuțiilor manageriale de planificare, organizare, coordonare, control-reglare și comunicare, precum și respectarea obligațiilor prevăzute de legi și regulamente de a asigura buna funcționare a instanței și calitatea corespunzătoare a serviciului public la Tribunalul Sibiu;

– a aprobat următoarele măsuri:

– a apreciat oportună organizarea unei sesiuni de transferuri pentru curți de apel și tribunale în luna ianuarie 2019;

– modificarea art. 1 lit. d) din Hotărârea nr. 625/18.09.2015 a Secției pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii după cum urmează:

„Documentele de tipul : încheiere percheziție, încheiere anulare cerere, încheiere cameră preliminară, încheiere măsuri preventive (faza de urmărire penală) și încheiere reexaminare (după anulare cerere), vor fi monitorizate din punctul de vedere al termenelor de redactare întocmai ca documentele tip Hotărâre și Hotărâre cameră de consiliu. Termenul de redactare pentru aceste documente este cel prevăzut de lege”.

Pentru a vedea ordinea de zi soluționată a ședinței CSM din data de 19 decembrie 2018, vizitați site-ul CSM (www.csm.ro).


Ședința CSM din 19 decembrie 2018: Ordinea de zi (secția pentru judecători)

Potrivit informației publicate pe site-ul CSM, pe ordinea de zi a ședinței din 19 decembrie 2018, se află mai multe lucrări, printre care și următoarele:

– Numirea în funcția de judecător stagiar a absolvenților Institutului Național al Magistraturii – promoția 2018;

– Propunerea de organizare a unui concurs de promovare în funcția de judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție;

– Desemnarea psihologilor pentru testarea psihologică, respectiv reexaminarea psihologică a candidaților admiși la probele scrise ale concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la Înalta Curte de Casație și Justiție, sesiunea septembrie – decembrie 2018;

– Efectele Hotărârii nr. 952/21.09.2017 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii;

– Efectele Hotărârii nr. 341/26.05.2011 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii;

– Efectele Hotărârii nr. 1303/14.12.2017a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii;

– Efectele Hotărârilor nr. 662/03.07.2008, nr. 94/26.02.2018, nr. 1047/15.11.2012, nr. 1282/27.11.2014 ale Plenului Consiliului Superior al Magistraturii și Hotărârea nr. 920/01.11.2018 a Secției pentru judecători;

– Efectele Hotărârilor nr. 884/14.07.2016, nr. 949/21.09.2017 ale Plenului Consiliului Superior al Magistraturii și Hotărârea nr. 829/26.09.2018 a Secției pentru judecători;

– Efectele Hotărârii nr. 662/03.07.2008 și nr. 884/14.07.2016 ale Plenului Consiliului Superior al Magistraturii;

– Scoaterea din categoria posturilor indisponibilizate a unui post alocat Tribunalului București în temeiul Hotărârii nr. 1129/22.10.2013 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii;

– Reincluderea în fondul de rezervă a postului repartizat Curții de Apel Timișoara prin ordinul ministrului justiției nr. 2649/C/04.07.2018;

– Menținerea dispozițiilor Hotărârii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1381/17.12.2015 în ceea ce privește transferul temporar al unui post de judecător de la Tribunalul Specializat Argeș în vederea sigurării funcției de președinte al Judecătoriei Topoloveni;

– Efectele Hotărârilor Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 341/26.05.2011 și nr. 1285/27.11.2014;

– Solicitarea de aprobarea ocupării, pe perioadă nedeterminată, a unui post temporar vacant de la Judecătoria Sectorului 4 București;

– Solicitarea de aprobarea ocupării, pe perioadă nedeterminată, a unui post temporar vacant la Tribunalul Specializat Cluj;

– Solicitarea Judecătoriei Miercurea Ciuc de acordare a avizului conform pentru revenirea la instanță a unui post de judecător transferat temporar la Tribunalul Harghita;

– Modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Specializat Cluj și al Tribunalului Maramureș, prin revenirea unui post de judecător în statul de funcții al Tribunalului Maramureș;

– Solicitarea Ministerului Justiției de modificare a statelor de funcții și de personal ale unor instanțe judecătorești din circumscripția Curții de Apel Cluj;

– Solicitarea Curții de Apel București de aprobare a organizării concursului pentru ocuparea a șase posturi vacante de grefier;

– Efectele Deciziei nr. 685 din data de 7 noiembrie 2018 a Curții Constituționale a României în ceea ce privește completele de 5 judecători la Înalta Curte de Casație și Justiție pentru anul 2019;

– Desemnarea membrilor Secției pentru judecători care vor face parte din comisia de concurs pentru ocuparea funcției de procuror-șef al Secției pentru investigarea infracțiunilor din justiție;

– Raportul de control nr. 5248/IJ/2418/DIJ/2018 privind eficiența managerială, modul de îndeplinire a atribuțiilor ce decurg din legi și regulamente precum și respectarea normelor procedurale și reglementare de către judecătorii și personalului auxiliar de specialitate din cadrul Curții de Apel Iași;

– Raportul de control nr. 5244/IJ/2414/DIJ/2018 privind eficiența managerială și modul de îndeplinire a atribuțiilor ce decurg din legi și regulamente, de către conducerea judecătoriei Turda;

– Raportul Inspecției Judiciare nr. 5249/IJ/2419/DIJ/2018 având ca obiect activitatea magistraților asistenți;

– Raportul Inspecției Judiciare nr. 5243/IJ/2413/DIJ/2018 privind modul de îndeplinire de către judecătorii cu funcții de conducere a atribuțiilor manageriale și respectarea obligațiilor prevăzute de legi și regulamente pentru a asigura buna funcționare a instanței și calitatea corespunzătoare a serviciului public la Judecătoria Sibiu;

– Raportul de control nr. 5245/IJ/2415/DIJ/2018, privind eficiența managerială și modul de îndeplinire a atribuțiilor ce decurg din legi și regulamente, de către conducerea Judecătoriei Târgu Mureș;

– Raportul de control nr. 5246/IJ/2416/DIJ/2018, privind modul de îndeplinire de către judecătorii cu funcții de conducere a atribuțiilor manageriale de planificare, organizare, coordonare, control-reglare și comunicare, precum și respectarea obligațiilor prevăzute de legi și regulamente de a asigura buna funcționare a instanței și calitatea corespunzătoare a serviciului public la Tribunalul Sibiu;

– Oportunitatea organizării unei sesiuni de transferuri;

– Numirea în funcții de conducere a candidaților declarați admiși la concursul sau examenul pentru ocuparea funcțiilor de conducere de la curți de apel, tribunale și judecătorii.

Pentru a vedea ordinea de zi a ședinței CSM din 19 decembrie 2018, vizitați site-ul CSM (www.csm.ro).

[UPDATE: Ordinea de zi soluționată] Ședința CSM din 19 decembrie 2018: Ordinea de zi (secția pentru judecători) was last modified: decembrie 21st, 2018 by Universul Juridic
0 Shares

Recomandări

Vă recomandăm:

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.

Abonează-te la newsletter