[UPDATE: Ordinea de zi soluționată] Ședința CSM din 10 ianuarie 2019: Ordinea de zi (secția pentru procurori)

11 ian. 2019
Vizualizari: 574
 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Update 11 ianuarie 2019: Ordinea de zi soluționată a ședinței CSM din data de 10 ianuarie 2019 – secția pentru procurori

Potrivit informației publicate pe site-ul CSM, în ședința din data de 10 ianuarie 2019, Secția pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii a luat mai multe hotărâri, printre care și următoarele:

– și-a însușit punctul de vedere al Direcției legislație, documentare și contencios, în sensul că desemnarea persoanelor care să ocupe funcția de procuror-șef adjunct secție din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, Direcției Naționale Anticorupție și Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalite Organizată și Terorism urmează regimul stabilit de art. 55 din Legea nr. 303/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, respectiv propunerea aparține procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție sau, după caz, procurorului-șef al Direcției Naționale Anticorupție sau procurorului-șef al Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism, iar numirea se face de către Secția pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii;

– a acordat avizului conform pentru modificarea statului de funcții și personal al Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism, după cum urmează:

• transformarea unui număr de 4 posturi vacante de specialist IT din cadrul Structurii centrale (3 posturi de la Biroul de tehnologia informației, 1 post de la Compartimentul statistică, analiză și previziuni) în posturi de grefier cu studii superioare juridice și repartizarea lor în cadrul următoarelor compartimente: 1 post la Serviciul de combatere a criminalității economico-financiare, 1 post la Serviciul de combatere a traficului intern de droguri, 1 post la Serviciul de combatere a traficului transfrontalier de droguri și 1 post la Serviciul de combatere a criminalității informatice;

transformarea funcției contractuale de expert din cadrul Serviciului financiar salarizare, contabilitate, buget, control financiar preventiv și angajamente bugetare, în funcție publică de consilier grad profesional superior în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici. În acest sens a fost anexat avizul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 65062/2017 pentru stabilirea funcțiilor publice din cadrul Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism;

distribuirea celor 290 de posturi de ofițeri și agenți după cum urmează:

→ 126 de posturi la Structura centrală – Biroul tehnic și de criminalistică (86 posturi la Compartimentul tehnic și de criminalistică și 40 de posturi la Compartimentul telecomunicații);

164 posturi la structurile teritoriale (câte 12 posturi la fiecare serviciu teritorial, mai puțin la serviciile teritoriale Alba Iulia și Târgu Mureș, unde vor fi distribuite câte 10 posturi).

– a aprobat Raportul Inspecției Judiciare nr. 6163/IJ/1516/DIP/2018 având ca obiect „eficiența managerială și modul de îndeplinire a atribuțiilor ce decurg din legi și regulamente la Parchetul de pe lângă Tribunalul Bihor, precum și respectarea normelor procedurale și regulamentare de către procurorii și personalul auxiliar de specialitate din cadrul parchetului vizat”, precum și propunerilor din cuprinsul raportului Inspecției Judiciare. De asemenea, Secția pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii și-a însușit conținutului răspunsului Inspecției Judiciare la obiecțiunile formulate.

Pentru a vedea ordinea de zi soluționată a ședinței CSM din data de 10 ianuarie 2019, vizitați site-ul CSM (www.csm.ro).


Ședința CSM din 10 ianuarie 2019: Ordinea de zi (secția pentru procurori)

Potrivit informației publicate pe site-ul CSM, pe ordinea de zi a ședinței din data de 10 ianuarie 2019, se află mai multe lucrări, printre care și următoarele:

– Punct de vedere în legătură cu procedura de numire a procurorilor șefi adjuncți de secție din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție;

– Nota Direcției resurse umane și organizare privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și personal al DIICOT;

– Punct de vedere referitor la solicitarea de revocare a Hotărârii Secției pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii nr. 580/2014;

Pachet: Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul I si Volumul II

– Raportul Inspecției Judiciare nr. 6163/IJ/1516/DIP/2018 având ca obiect „eficiența managerială și modul de îndeplinire a atribuțiilor ce decurg din legi și regulamente la Parchetul de pe lângă Tribunalul Bihor, precum și respectarea normelor procedurale și regulamentare de către procurorii și personalul auxiliar de specialitate din cadrul parchetului vizat”.

Pentru a vedea ordinea de zi a ședinței CSM din data de 10 ianuarie 2019, vizitați site-ul CSM (www.csm.ro).

[UPDATE: Ordinea de zi soluționată] Ședința CSM din 10 ianuarie 2019: Ordinea de zi (secția pentru procurori) was last modified: ianuarie 14th, 2019 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: