Regulamentul de organizare şi funcţionare a DNA – modificări (OMAI nr. 125/2015)

8 oct. 2015
Vizualizari: 5589

Despre

  • M. Of. nr. 741 din 5 octombrie 2015
  • OMAI nr. 125/2015
  • Modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a DNA

Art. 531 din Regulament (modificat prin OMAI nr. 125/2015)

Noua reglementare

După art. 53 se introduce un nou articol, art. 531.

Potrivit noii reglementări, art. 531 dispune: „Biroul transcrieri operative este condus de șeful de birou, se subordonează nemijlocit conducerii Direcției anchete și desfășoară, în baza ordonanței de delegare a procurorului care efectuează urmărirea penală, activități de redare a convorbirilor sau comunicărilor interceptate și înregistrate, conform legii”.

 

Art. 55 alin. (1) din Regulament (modificat prin OMAI nr. 125/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 55 alin. (1) stabilea faptul că Direcția prevenire este condusă de un director, ajutat de un director adjunct, se subordonează nemijlocit directorului general adjunct anume desemnat de către directorul general și are în compunere: Serviciul prevenire, Serviciul studii și proiecții anticorupție și Serviciul relații cu publicul, în structura căruia se află Biroul informare și relații publice.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 55 alin. (1) stabilește: „(1) Direcția prevenire este condusă de un director, se subordonează nemijlocit directorului general adjunct anume desemnat de către directorul general și are în compunere: Serviciul prevenire, Serviciul studii și proiecții anticorupție și Serviciul relații cu publicul, în structura căruia se află Biroul informare și relații publice”.

 

Art. 56 lit. j) din Regulament (modificat prin OMAI nr. 125/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 56 lit. j) prevedea faptul că Serviciul prevenire este condus de șeful de serviciu, se subordonează nemijlocit directorului Direcției prevenire și are următoarele atribuții principale:

(…)

j) publică trimestrial, pe site-ul de internet, sinteze cu principalele activități de prevenire și combatere a corupției desfășurate de direcția generală.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 56 lit. j) prevede: „Serviciul prevenire este condus de șeful de serviciu, se subordonează nemijlocit directorului Direcției prevenire și are următoarele atribuții principale:

Pachet: Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul I si Volumul II

(…)

j) întocmește, trimestrial, sinteza cu principalele activități de prevenire și combatere a corupției desfășurate de direcția generală și asigură diseminarea acesteia structurilor MAI și publicarea pe site-ul de internet”.

 

Art. 59 alin. (1) lit. b) din Regulament (modificat prin OMAI nr. 125/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 59 alin. (1) lit. b) dispunea faptul că Serviciul relații cu publicul are următoarele atribuții principale:

(…)

b) organizează și asigură primirea, înregistrarea, soluționarea și evidența petițiilor la nivelul direcției generale.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 59 alin. (1) lit. b) dispune: „(1) Serviciul relații cu publicul are următoarele atribuții principale:

(…)

b) organizează și asigură primirea, înregistrarea, soluționarea și evidența petițiilor la nivelul direcției generale, coordonează activitatea de soluționare a petițiilor la nivelul celorlalte structuri ale direcției generale și gestionează aplicațiile de evidență electronică a petițiilor și apelurilor telefonice primite în sistemul call-center”.

 

Art .64 alin. (2) lit. a) și b) din Regulament (modificat prin OMAI nr. 125/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 64 alin. (2) lit. a) și b) prevedeau faptul că unitatea de implementare a proiectelor are următoarele atribuții principale:

a) coordonează și asigură managementul (programarea, identificarea, formularea, monitorizarea finanțării, implementarea, evaluarea etc.) proiectelor cu finanțare rambursabilă și nerambursabilă europeană și/sau internațională de la nivelul structurilor din aparatul propriu și cele subordonate ale direcției generale și colaborează cu instituțiile co-beneficiare din România și străinătate în acest sens;

b) cooperează cu structuri din cadrul MAI, Ministerul Fondurilor Europene, Ministerul Finanțelor Publice și cu alte instituții cu competențe în domeniul gestionării proiectelor cu finanțare rambursabilă și nerambursabilă europeană și/sau internațională”.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 64 alin. (2) lit. a) și b) prevăd: „Unitatea de implementare a proiectelor are următoarele atribuții principale:

a) asigură și coordonează managementul proiectelor (programare, identificare, formulare, finanțare, implementare, monitorizare, raportare și evaluare) cu finanțare nerambursabilă europeană și/sau internațională de la nivelul structurilor direcției generale, precum și ale instituțiilor cobeneficiare din România și din străinătate față de care prin acordurile de finanțare are calitatea de coordonator;

b) cooperează cu structuri din cadrul MAI, Ministerul Fondurilor Europene, Ministerul Finanțelor Publice, Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și cu alte instituții cu competențe în domeniul gestionării proiectelor cu finanțare nerambursabilă europeană și/sau internațională”.

 

Art. 66 alin. (2) din Regulament (modificat prin OMAI nr. 125/2015)

Noua reglementare

La art. 66, după alin. (1) se introduce un nou alineat, alin. (2).

Potrivit noii reglementări, art. 66 alin. (2) stabilește: „La nivelul serviciilor județene și cel al Direcției Anticorupție pentru Municipiul București și Județul Ilfov se realizează activități specifice, pe linie de planificare, analiză și evaluare, realizare a indicatorilor statistici, întocmirea altor raportări periodice, respectiv pentru protecția informațiilor clasificate și a datelor cu caracter personal”.

 

Anexa nr. 1(a) din Regulament (modificat prin OMAI nr. 125/2015)

Noua reglementare

Anexa nr. 1(a) se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din respectivul ordin.

 

Organigrama DNA

Regulamentul de organizare și funcționare a DNA – modificări (OMAI nr. 125/2015) was last modified: octombrie 9th, 2015 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.