OMF nr. 3.216/2020 privind instituirea unor măsuri referitoare la transmiterea de documente în format electronic către Ministerul Finanţelor şi unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului – modificări (OMF nr. 629/2021)
Actul modificat | Actul modificator | Sumar |
Ordinul ministrului finanțelor (OMF) nr. 3.216/2020 privind instituirea unor măsuri referitoare la transmiterea de documente în format electronic către Ministerul Finanțelor și unitățile teritoriale ale Trezoreriei Statului (M. Of. nr. 1.312 din 30 decembrie 2020) | Ordinul ministrului finanțelor (OMF) nr. 629/2021 pentru modificarea OMF nr. 3.216/2020 privind instituirea unor măsuri referitoare la transmiterea de documente în format electronic către Ministerul Finanțelor și unitățile teritoriale ale Trezoreriei Statului (M. Of. nr. 589 din 11 iunie 2021) | – modifică: art. 1. |
În M. Of. nr. 589 din 11 iunie 2021 s-a publicat Ordinul ministrului finanțelor (OMF) nr. 629/2021 pentru modificarea OMF nr. 3.216/2020 privind instituirea unor măsuri referitoare la transmiterea de documente în format electronic către Ministerul Finanțelor și unitățile teritoriale ale Trezoreriei Statului.
Redăm, în continuare, modificarea adusă prin respectivul act normativ.
Art. 1
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 1 se prezenta sub următoarea formă:
„Art. 1
Prevederile Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 2.201/2020 privind instituirea unor măsuri referitoare la deschiderea și repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetele componente ale bugetului general consolidat, până la data de 31 decembrie 2020, se aplică până la data de 30 iunie 2021, inclusiv.”
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 1 se modifică și va avea următorul conținut:
„Art. 1
(1) Prevederile Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 2.201/2020 privind instituirea unor măsuri referitoare la deschiderea și repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetele componente ale bugetului general consolidat, până la data de 31 decembrie 2020, se aplică până la data de 31 decembrie 2021, inclusiv.
(2) Pe perioada prevăzută la alin. (1), instituțiile publice ai căror conducători au calitatea de ordonatori secundari de credite bugetare ai bugetului de stat, bugetului asigurărilor sociale de stat, bugetului asigurărilor pentru șomaj, bugetului Fondului național unic de asigurări sociale de sănătate și bugetelor locale, după caz, care au în subordine ordonatori terțiari de credite, pot transmite scanate pe e-mail unităților teritoriale ale Trezoreriei Statului la care își au deschise conturile, cu cel puțin două zile lucrătoare înainte de data efectuării plății de către ordonatorii terțiari de credite, dispozițiile bugetare privind repartizarea creditelor bugetare, împreună cu borderoul centralizator al dispozițiilor bugetare, al căror model este aprobat prin Ordinul ministrului delegat pentru buget nr. 501/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice privind deschiderea și repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul asigurărilor pentru șomaj, bugetul Fondului național unic de asigurări sociale de sănătate, bugetul Trezoreriei Statului, bugetul Fondului pentru mediu și bugetele locale, cu modificările și completările ulterioare.”