MMSS. Helpdesk în cadrul Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială

4 nov. 2022
Vizualizari: 234

Ministerul Muncii și Solidarității Sociale (MMSS) informează despre înființarea unui helpdesk în cadrul Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS), care va simplifica accesarea serviciilor din domeniul politicilor familiale de către cetățeni.

Helpdesk-ul va include și un call-center, simplificând astfel accesul la serviciile din cadrul agenției, prin instrumente moderne și canale eficiente, accesibile și accesibilizate de comunicare, adaptate la progresele tehnologiei moderne.

ANPIS gestionează plata beneficiilor de asistență socială pentru peste 6,5 milioane de beneficiari, precum: alocația de stat pentru copii, indemnizația pentru creșterea copilului, venitul minim garantat, alocația pentru susținerea familiei, ajutorul pentru încălzirea locuinței, indemnizația de hrană pentru bolnavii HIV/SIDA, alocația de plasament, subvenții acordate asociațiilor și fundațiilor, indemnizația de sprijin ca urmare a situației epidemiologice determinată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, indemnizația de sprijin pentru consumatorul vulnerabil de energie, compensare pentru consumul de energie electrică și gaze naturale pentru sezonul rece 2021-2022, asistență în acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice, indemnizația care se acordă pe perioada concediului de acomodare, programul național de suport pentru copii, în contextul pandemiei de COVID-19 – „Din grijă pentru copii”.

Experții necesari implementării proiectului vor fi plătiți din fonduri europene.

Sursa informației

Vezi și MMSS. Reguli privind schimbarea locului de muncă a cetățenilor străini care intră pe piața muncii din România

 

MMSS. Helpdesk în cadrul Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială was last modified: noiembrie 4th, 2022 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: