Made in România: Măiastra vrea să cucerească Londra

30 ian. 2016
Vizualizari: 1065
 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Articol de Dana Badea, preluat din cariereonline.ro.

Are 31 de ani și de doi ani se ocupă de propria afacere. Anul în care tocmai am intrat, ar fi al treilea de viață al brandului Iutta, an în care, Nicoleta Chirică are planuri de extindere, de a-și vinde produsele inspirate din folclorul românesc, internațional. Va începe cu piața din UK pentru că partenera sa de afaceri lucrează de mai bine de un an într-o agenție de PR la Londra. Cum a început să facă genți și cum un vis a devenit realitate aflați pe larg în materialul următor.

Ca formare profesionala inițială, Nicoleta Chirică, designerul și fondatorul brandului Iutta, este economist. A absolvit Facultatea de Cibernetică din cadrul ASE – București după ce studiase patru ani într-un un liceu de informatică, în Piatra Neamț. A și lucrat după absolvirea facultății câțiva ani într-o companie de telecomunicații, după care în 2012 și-a dat demisia.

„Mi-am dat seama că nu vreau să mai fac asta și m-am apucat de design. Am avut simțul estetic dintotdeauna. Când eram mică croiam rochițe, făceam rochii păpușilor, mai apoi prietenelor”.

„Vă pricepeți ?”,  întreb eu curioasă .

„Am lucrat foarte mult în atelier să învăț”, spune Nicoleta Chirică „dar eu nu fac asta. Colaborăm cu diferite ateliere, nu sunt angajații noștri, au fost căutări și alegeri pe care le-am făcut de-a lungul timpului, de ridicare a standardului calității. Ar fi excelent să mai învețe cineva meseria asta. Pentru că nu mai sunt meșteri calificați în marochinărie. Sunt cei din generația veche. Nu sunt tineri care să știe aceasta meserie. Și e trist cumva”, spune Nicoleta Chirică.

Afacerea cu genți a început-o în 2013, cu câteva mii de euro.

„Aveam o mașină pe care mi-o cumpărasem și am vândut-o pentru că am zis ok, vreau să îmi dau demisia și hai să vad ce pot face cu pasiunea mea. Și am început practic, nu cu foarte mulți bani”  povestește Nicoleta.

Ce au spus părinții

„A fost destul de șocant pentru ei. Vă dați seama, făcusem economie, un liceu de informatică…deodată le-am zis că eu nu mai vreau să fac asta, pentru că, efectiv, nu îmi mai făcea plăcere să mă trezesc să merg la birou. A fost șocant pentru ei, pentru că se gândeau ce o să se întâmple, dacă nu merge afacerea, pentru că, ăsta e primul instinct. Dar indiferent ce mi-au zis ei și alții, eu nu am avut niciodată dubii”, spune Nicoleta.

Citiți continuarea articolului pe Cariere Online.

Made in România: Măiastra vrea să cucerească Londra was last modified: noiembrie 6th, 2017 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: