Lansare de carte: „Povești nemuritoare de vânzări. Trăite și povestite de vânzători din România”

1123       0

Lansare de carte: „Povești nemuritoare de vânzări. Trăite și povestite de vânzători din România” 📅 18 ianuarie 2018 București Lansare de carte: „Povești nemuritoare de vânzări. Trăite și povestite de vânzători din România”

Data 18 ianuarie 2018
Locația Qreator by IQOS, Bvd. Aviatorilor 8A

Rafturile librăriilor sunt pline de cărți de vânzări, dar, într-o proporție de 99%, acestea sunt volume din străinătate traduse în limba română. Și cum majoritatea lucrurilor din cărțile respective nu se aplică foarte mult în România, poveștile autohtone despre vânzări merită să fie cunoscute de cât mai mulți vânzători, antreprenori, corporatiști sau simpli oameni care trebuie să își vandă produsele, serviciile, ideile și de ce nu … să se vândă pe ei. Adică acele povești trăite și relatate de vânzători din România.

Noul an începe la Editura Evrika Publising, parte a Grupului editorial Universul Juridic, cu o lansare de carte… altfel. Una care te va prinde încă de la primele pagini. Astfel, în data de 18 ianuarie 2018, la Qreator by IQOS, Bvd. Aviatorilor 8A va avea loc Lansarea de carte „Povești nemuritoare de vânzări. Trăite și povestite de vânzători din România”.

Te așteptăm cu drag la acest eveniment, începând cu ora 18:00.

De ce „Povești nemuritoare de vânzări”? Pentru că autorii volumului au crescut cu poveștile cu Prâslea și Ileana Cosânzeana și pentru că aceste povești pot inspira o nouă generație de vânzători și antreprenori.

E timpul să culegem experiențele vânzătorilor români și să le dăm mai departe așa cum s-a procedat în trecut și cu poveștile nemuritoare.

Notă: Intrarea este liberă, iar accesul este permis exclusiv persoanelor în vârstă de minimum 18 ani.

Colecția va apărea sub formă unei cărți de vânzări și care va fi disponibilă online și prin intermediul librăriilor.

Este o colecție de povești adunate de la vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învață toți cei care au tangență cu vânzările – fie că sunt vânzători, antreprenori sau simpli oameni care trebuie să își vândă produsele, serviciile, ideile.

O carte utilă pentru toată lumea, cu exemple și lucruri puse în practică în România. Este plin de cărți de vânzări traduse din alte limbi. Dar multe din acele lucruri de acolo nu se aplică la noi.

Vezi aici povestea din spatele cărții:

Mesajul proiectului „Povești nemuritoare de vânzări” din partea inițiatorului, domnului Adrian Cioroianu și a echipei sale:

„De ce să susții acest proiect? Pentru că poți contribui activ la formarea unei școli românești de vânzări prin încurajarea publicării de cărți care să relateze experiențe reale și aplicabile pentru România. Poate te gândești că este doar o altă carte de vânzări așa cum sunt multe altele? Da, dar numai că majoritatea sunt titluri străine, traduse în limba română și care nu sunt neapărat valabile pentru ce se întâmplă la noi. Până la urmă, poți vedea asta ca pe o culegere de cântece, poezii populare care se transmiteau din gură în gură – adică o carte de povești de vânzare românești care nu trebuie să se piardă.

În plus, nu vrem doar contribuția ta financiară, ci și poveștile tale de vânzări. Dacă ai experiență, dacă vrei să o împărtășești cu alții să poată învață și ei, alătură-te nouă în acest demers.

Cei 2000 de euro îi vom folosi exclusiv pentru tipărirea cărții în cât mai multe exemplare, precum și pentru distribuția ei on-line și în librării. O poți comanda în avans și în felul acesta să ajuți la apariția ei, iar apoi fiecare leu câștigat din vânzarea cărții se va duce spre tipărirea de noi tiraje, astfel încât să punem o morișcă în mișcare și să ne asigurăm că ajunge la cât mai mulți vânzători.

Orice comandă în avans înseamnă un umăr pus la educația vânzătorilor din România și la ajutarea celor care doresc să se dezvolte profesional în acest domeniu”.

Câteva cuvinte din partea domnului Florin Talpeș (Bitdefender – Revista BIZ 2014) referitoare la acest proiect: „Noi, românii, am demonstrat de mai multe ori că putem avea idei interesante, dar nu putem să le punem în practică la scară serioasă. În orice companie, când pornești, ai nevoie nu doar de partea de inginerie, ci și de zona de business, de comercial, de cunoștințe și competențe de dezvoltare a distribuției internaționale, de înțelegere a pieței”.

Potrivit lui Talpeș, la nivel de suport și customer, specialiștii români au ajuns la un nivel comparabil cu cele mai înalte standarde globale. „Aici suntem deja între master și doctorat”, spune Talpeș. Însă în zona de marketing nivelul e mai scăzut: „Suntem ca niște absolvenți de gimnaziu și ne batem cu doctoranzi pe piețe cum e cea din SUA. Dacă viața companiei nu stă în mâinile unor doctori în vânzări și marketing, ci ale unor absolvenți de școala generală, s-ar putea ca banii ăștia să se risipească în doi timpi și trei mișcări și să nu te alegi cu nimic”- mai adaugă Talpeș.

Evenimentul este finanțat prin crowdfunding de către Startarium și este recomandat de către Radio România Cultural.

Editura Evrika Publishing va transmite LIVE pe Facebook.

Pentru mai multe informații privind echipa și stadiul proiectului, vizitați site-urile partenerilor: www.evrikapublishing.rowww.qreator.ro și www.startarium.ro sau pagina oficială de Facebook a evenimentului.

Lansare de carte: „Povești nemuritoare de vânzări. Trăite și povestite de vânzători din România” was last modified: ianuarie 17th, 2018 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: