Institutul Naţional al Patrimoniului – un post vacant de șef oficiu juridic și unul de consilier juridic

22 apr. 2019
Vizualizari: 449

Institutul Național al Patrimoniului organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante, după cum urmează:

– șef oficiu juridic în cadrul Oficiului Juridic, Contencios;

– consilier juridic.

Pentru a se putea înscrie, candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin H.G. nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:

– să aibă cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

– să cunoască limba română, scris și vorbit;

– să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

– să aibă capacitate deplină de exercițiu;

– să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

– să îndeplinească cerințele de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice legate de postul pentru care candidează;

– să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Aceștia trebuie să cumuleze și îndeplinirea condițiilor specifice de participare, mai precis:

Cu privire la postul de șef oficiu juridic în cadrul Oficiului Juridic, Contencios.

– studii superioare de specialitate juridică, drept, de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență;

– vechime în muncă – minimum 7 ani;

– vechime în specialitate de minimum 7 ani, din care minimum 5 ani în cadrul instituțiilor/autorităților publice:

– limbi străine: cunoașterea la nivel avansat a două limbi străine de circulație internațională (nivel CI conform standardelor CEFR);

– perfecționări (specializări): cursuri de perfecționare / specializare în domeniul studiilor de specialitate și în cel puțin unul dintre domeniile principali dc activitate al Institutului, studii postuniversitare absolvite cu diploma de master în domeniul juridic, specializări în domeniul achizițiilor publice;

– cunoașterea temeinică a legislației aplicabile sistemului public în domeniul legislației muncii, contenciosului administrativ, dreptul comun – Civil/Procedură Civilă și Penal/Procedură Penală Legii nr. 24/2000 privind tehnica legislativă, legislația fiscală, respectiv cunoașterea legislației specifice sectorulului ocupațional cultură;

– capacități de previziune, organizare, decizie, coordonare a anumitor proceduri interne, control-evaluare;

– capacitate de autoorganizare și prioritizare a sarcinilor;

– capacitate de asumare a răspunderii;

– atenție sporită pentru detalii;

– competențe în culegerea, clasificarea și interpretarea informațiilor în vederea pregătirii rapoartelor;

– disponibilitate pentru lucru în program prelungit în anumite condiții;

– disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu în țară.

Cu privire la postul de consilier juridic.

– studii superioare de specialitate juridică/de drept, de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență;

– vechime în muncă – minimum 5 ani;

– vechime în specialitate de minimum 5 ani, din care minimum 3 ani în cadrul instituțiilor/autorităților publice;

– limbi străine: cunoașterea la nivel avansat a unei limbi străine de circulație internațională (nivel CI conform standardelor CEFR);

– perfecționări (specializări): cursuri de perfecționare/specializare în domeniul studiilor de specialitate și în cel puțin unul dintre domeniile principale de activitate al institutului;

– cunoașterea temeinică a legislației aplicabile sistemului public în domeniul legislației muncii, contenciosului administrativ, dreptul comun- civil/procedură civilă și penal/procedură penală, Legii nr. 24/2000 privind tehnica legislativă, legislația fiscală, respectiv cunoașterea legislației specifice sectorul ului ocupațional cultura;

– capacități de previziune, organizare, decizie, coordonare a anumitor proceduri interne;

– capacitate de autoorganizare și prioritizare a sarcinilor;

– capacitate de asumare a răspunderii;

– atenție sporită pentru detalii;

– competențe în culegerea, clasificarea și interpretarea informațiilor în vederea pregătirii rapoartelor;

– disponibilitate pentru lucru în program prelungit în anumite condiții;

– disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu în țară.

 

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 9 mai 2019, ora 10:00: termenul limită de depunere a dosarelor;

– 15 mai 2019, ora 10:00: proba scrisă;

– 21 mai 2019, ora 10:00: interviul.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru, dosarul de concurs trebuie să conțină următoarele documente:

– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;

– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;

– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;

– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;

– CV.

Detalii privind condițiile specifice și bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială.

Relații suplimentare la sediul Institutului Național al Patrimoniului din București, str. Ienăchiță Văcărescu nr. 16, sector 4 (în incintă, etaj I, Secretariat), telefon 021/336.60.73.

Toate informațiile vor fî afișate la sediul și pe pagina de internet a INP.

Sursa informației

Institutul Național al Patrimoniului – un post vacant de șef oficiu juridic și unul de consilier juridic was last modified: aprilie 22nd, 2019 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: