Story Highlights
- Recrutare personal de instruire
- Formator colaborator (Dreptul administrativ. Regimul contravențiilor)
- Data limită: 11 martie 2015
INM recrutează un formator colaborator pentru disciplina „Dreptul administrativ. Regimul contravențiilor” în cadrul Departamentului de formare inițială, conform unui anunț publicat pe site-ul oficial.
Personalul de instruire INM este ales cu preponderență din rândul magistraților, în urma unei proceduri transparente și pe baza cunoștințelor în domeniul respectiv și a aptitudinilor didactice. Cerința specifică pentru cei interesați să ocupe această poziție este să fie judecători în funcție, cu grad de tribunal și 3 ani vechime în specializare.
Atribuțiile generale ale personalului de instruire:
„a) evaluarea nevoilor de formare în cadrul formării inițiale sau continue, după caz;
b) elaborarea și dezvoltarea programelor de studiu, respectiv elaborarea tematicii și contribuția la elaborarea și dezvoltarea programului de formare, în cadrul formării inițiale;
c) elaborarea tematicii și contribuția la elaborare a planului de formare continuă, în cadrul formării continue;
d) susținerea de seminarii și conferințe în cadrul activității de formare inițială sau continuă, după caz;
e) dezvoltarea metodologiei de examinare, notare și evaluare a auditorilor de justiție, pentru personalul de instruire implicat în activitatea de formare inițială;
f) coordonarea, îndrumarea și supravegherea auditorilor de justiție pe parcursul stagiului efectuat în cadrul instanțelor și parchetelor, conform programului de stagiu aprobat de CSM, pentru coordonatorii de practică;
g) pregătirea științifică individuală permanentă prin perfecționarea continuă în domeniul de competență și al tehnicilor moderne de predare;
h) elaborarea de materiale didactice/de studiu (suporturi de curs, caiete de seminar, ghiduri de bune practici, etc.);
i) participarea la activități, programe și proiecte naționale și internaționale care privesc dezvoltarea instituțională;
j) participarea în comisiile de elaborare a subiectelor, de corectare a lucrărilor, respectiv a caietelor de practică și de soluționare a contestațiilor la examenele și concursurile organizate de INM și CSM;
k) orice alte atribuții stabilite prin lege, regulamente sau prin hotărâre a Consiliului științific”.
Standardele profesionale în desfășurarea activității specifice de formare:
„a) capacitatea de a-și asuma rolul de formare a judecătorilor și procurorilor;
b) capacitatea de a evalua nivelul cunoștințelor și aptitudinilor participanților la formare;
c) capacitatea de a stabili scopuri, de a formula obiective și planuri și programe de studiu;
d) capacitatea de a proiecta sesiuni de formare si de a facilita învățarea activă;
e) capacitatea de a identifica și de a selecta metodologia de formare adecvată;
f) cunoașterea de metode si abordări privind desfășurarea activității de formare;
g) capacitatea de a elabora și de a utiliza materiale de referință pentru sesiunea de formare;
h) abilitatea de a organiza mediul de învățare”.
Înscriere:
Dosarul de concurs va conține următoarele documente:
a) curriculum vitae;
b) scrisoare de intenție;
c) plan de seminar.
Detalii despre etapele și criteriile de evaluare aplicabile în cadrul procedurii de recrutare sunt prevăzute la art. 15 și urm. din Capitolul III – Recrutarea personalului de instruire – din „Statutul personalului de instruire al INM”, disponibil pe site-ul INM.
Termenul-limită pentru înscriere este de 11 martie 2015. Dosarul se poate depune la sediul INM din B-dul Regina Elisabeta nr. 53, sector 5, București, sau se poate trasminte la numărul de fax 021.311.02.34 sau pe adresa de e-mail ruxandra.ana@inm-lex.ro.
Sursa știrii: site-ul INM