INM recrutează un formator colaborator pentru disciplina „Dreptul administrativ. Regimul contravențiilor”

23 feb. 2015
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 871

Despre

  • Recrutare personal de instruire
  • Formator colaborator (Dreptul administrativ. Regimul contravențiilor)
  • Data limită: 11 martie 2015

Recomandări

 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

INM recrutează un formator colaborator pentru disciplina „Dreptul administrativ. Regimul contravențiilor” în cadrul Departamentului de formare inițială, conform unui anunț publicat pe site-ul oficial.

Personalul de instruire INM este ales cu preponderență din rândul magistraților, în urma unei proceduri transparente și pe baza cunoștințelor în domeniul respectiv și a aptitudinilor didactice. Cerința specifică pentru cei interesați să ocupe această poziție este să fie judecători în funcție, cu grad de tribunal și 3 ani vechime în specializare.

Codul administrativ - 2019. Editie tiparita pe hartie alba

 

Atribuțiile generale ale personalului de instruire:

„a) evaluarea nevoilor de formare în cadrul formării inițiale sau continue, după caz;

b) elaborarea și dezvoltarea programelor de studiu, respectiv elaborarea tematicii și contribuția la elaborarea și dezvoltarea programului de formare, în cadrul formării inițiale;

c) elaborarea tematicii și contribuția la elaborare a planului de formare continuă, în cadrul formării continue;

d) susținerea de seminarii și conferințe în cadrul activității de formare inițială sau continuă, după caz;

e) dezvoltarea metodologiei de examinare, notare și evaluare a auditorilor de justiție, pentru personalul de instruire implicat în activitatea de formare inițială;

f) coordonarea, îndrumarea și supravegherea auditorilor de justiție pe parcursul stagiului efectuat în cadrul instanțelor și parchetelor, conform programului de stagiu aprobat de CSM, pentru coordonatorii de practică;

g) pregătirea științifică individuală permanentă prin perfecționarea continuă în domeniul de competență și al tehnicilor moderne de predare;

h) elaborarea de materiale didactice/de studiu (suporturi de curs, caiete de seminar, ghiduri de bune practici, etc.);

i) participarea la activități, programe și proiecte naționale și internaționale care privesc dezvoltarea instituțională;

j) participarea în comisiile de elaborare a subiectelor, de corectare a lucrărilor, respectiv a caietelor de practică și de soluționare a contestațiilor la examenele și concursurile organizate de INM și CSM;

k) orice alte atribuții stabilite prin lege, regulamente sau prin hotărâre a Consiliului științific”.

 

Standardele profesionale în desfășurarea activității specifice de formare:

„a) capacitatea de a-și asuma rolul de formare a judecătorilor și procurorilor;

b) capacitatea de a evalua nivelul cunoștințelor și aptitudinilor participanților la formare;

c) capacitatea de a stabili scopuri, de a formula obiective și planuri și programe de studiu;

d) capacitatea de a proiecta sesiuni de formare si de a facilita învățarea activă;

e) capacitatea de a identifica și de a selecta metodologia de formare adecvată;

f) cunoașterea de metode si abordări privind desfășurarea activității de formare;

g) capacitatea de a elabora și de a utiliza materiale de referință pentru sesiunea de formare;

h) abilitatea de a organiza mediul de învățare”.

 

Înscriere:

Dosarul de concurs va conține următoarele documente:

a) curriculum vitae;

b) scrisoare de intenție;

c) plan de seminar.

Detalii despre etapele și criteriile de evaluare aplicabile în cadrul procedurii de recrutare sunt prevăzute la art. 15 și urm. din Capitolul III – Recrutarea personalului de instruire – din „Statutul personalului de instruire al INM”, disponibil pe site-ul INM.

Termenul-limită pentru înscriere este de 11 martie 2015. Dosarul se poate depune la sediul INM din B-dul Regina Elisabeta nr. 53, sector 5, București, sau se poate trasminte la numărul de fax 021.311.02.34 sau pe adresa de e-mail [email protected].

 

Sursa știrii: site-ul INM

INM recrutează un formator colaborator pentru disciplina „Dreptul administrativ. Regimul contravențiilor” was last modified: februarie 23rd, 2015 by Universul Juridic
0 Shares

Recomandări

Vă recomandăm:

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.

Abonează-te la newsletter