[UPDATE: Întreprinderile grav afectate de situația economică vor avea acces la un nou instrument de finanțare] Guvernul României. O.U.G. pentru stabilirea unor măsuri bugetare în vederea sprijinirii sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii și alte proiecte incluse pe agenda ședinței din 16 februarie 2022

17 feb. 2022
Vizualizari: 164
 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

UPDATE: Întreprinderile grav afectate de situația economică vor avea acces la un nou instrument de finanțare

Guvernul României a făcut publică lista proiectelor de acte normative adoptate în cadrul ședinței din 16 februarie 2022, potrivit unui comunicat publicat pe site-ul oficial (www.gov.ro):

I. ORDONANȚE DE URGENȚĂ

− Ordonanță de urgență privind măsuri pentru aplicarea Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2015/1998 din 5 noiembrie 2015 de stabilire a măsurilor detaliate de implementare a standardelor de bază comune în domeniul securității aviației, așa cum a fost modificat prin Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/103 al Comisiei din 23 ianuarie 2019;

Actul normativ stabilește entitățile responsabile cu efectuarea verificărilor standard și aprofundate a antecedentelor persoanelor care urmează să aplice măsuri de securitate a aviației civile sau care sunt responsabile cu controlul/monitorizarea acestor măsuri. Verificarea standard a antecedentelor este în responsabilitatea unității care face angajările și se va realiza în conformitate cu prevederile Programului național de securitate a aviației civile. Verificarea aprofundată a antecedentelor se va realiza de către Serviciul Român de Informații, Ministerul Afacerilor Interne și Ministerul Apărării Naționale.

− Ordonanță de urgență privind modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 130/2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19, precum și alte măsuri în domeniul fondurilor europene;

Actul normativ aprobat de Guvern reglementează situația cadrului bugetar în vederea asigurării sumelor necesare pentru plata integrală a beneficiarilor eligibili pentru Măsura 2 – Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor. Este vorba despre plata contractelor de finanțare pentru ultimii 2.885 de beneficiari eligibili ai Măsurii 2, în valoare de 570 milioane lei.

− Ordonanță de urgență pentru modificarea și completarea Legii nr. 346/2004 privind stimularea înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii;

Două programe importante de susținere a mediului de afaceri vor fi continuate în acest an: Programul pentru stimularea înființării întreprinderilor mici și mijlocii „Start-up Nation – ROMÂNIA” și Programul privind măsurile pentru acordarea de sprijin financiar pentru întreprinderile din domeniul turismului, structuri de cazare, structuri de alimentație și agenții de turism, a căror activitate a fost afectată în contextul pandemiei COVID-19.

Prin această ordonanță de urgență se creează cadrul legal pentru continuarea celor două programe, în condițiile în care sunt prevăzute fonduri bugetare pentru implementarea lor.

− Ordonanță de urgență pentru stabilirea unor măsuri bugetare în vederea sprijinirii sectorului întreprinderilor mici și mijlocii.

Adoptarea Ordonanței de Urgență a Guvernului va permite implementarea de către Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a programului de sprijinire a sectorului IMM, în scopul redresării și relansării economice, în contextul pandemiei COVID-19. Astfel, se va asigura accesul întreprinderilor grav afectate de situația economică la un nou instrument de finanțare.

II. HOTĂRÂRI DE GUVERN

− Hotărâre de Guvern privind atribuțiile, organizarea și funcționarea Autorității Naționale pentru Protecția Drepturilor Persoanelor cu Dizabilități;

Guvernul a aprobat, în ședința de astăzi,  printr-o hotărâre, organizarea, funcționarea și atribuțiile Autorității Naționale pentru Protecția Drepturilor Persoanelor cu Dizabilități (ANPDPD), ca organ de specialitate al administrației publice centrale, în subordinea Ministerului Muncii și Solidarității Sociale.

Conferința națională „Prevenirea și combaterea spălării banilor”. Impactul noii legi asupra profesiilor liberale

Actul normativ adoptat asigură astfel cadrul necesar pentru coordonarea, la nivel central, a activităților de protecție și promovare a drepturilor persoanelor cu dizabilități, elaborarea politicilor și strategiilor și urmărirea aplicării reglementărilor din acest domeniu.

Documentul prevede că ANPDPD funcționează cu un număr de 62 de posturi, exclusiv demnitarii, iar conducerea este asigurată de un președinte și de un vicepreședinte, ajutați de un secretar general.

− Hotărâre de Guvern privind atribuțiile, organizarea și funcționarea Autorității Naționale pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție;

Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție (ANPDCA) va funcționa ca organ de specialitate al administrației publice centrale, în subordinea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, potrivit Hotărârii aprobate de Guvern.

Prin înființarea Autorității Naționale pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție se creează premisele asigurării unui cadru instituțional unitar și coerent care să asigure coordonarea măsurilor și politicilor naționale în materia protecției și promovării drepturilor copilului și adopției.

Hotărârea de Guvern prevede că ANPDCA funcționează cu un număr 85 de posturi. Conducerea autorității este asigurată de către un Președinte cu rang de Secretar de Stat, care este ajutat în activitatea de conducere de către un vicepreședinte, cu rang de subsecretar de stat și de un secretar general.

− Hotărâre de Guvern privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național „Autostrada de centură București km 0+000 – 100+900”, sector Centura Sud km 52 + 770 – km 100 + 900;

− Hotărâre de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții ,,Extinderea cheurilor danelor 10 și 12 din zona Midia, inclusiv consolidări în spatele cheurilor”;

− Hotărâre de Guvern pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 16/2017 privind organizarea și funcționarea Ministerului Afacerilor Externe;

− Hotărâre de Guvern privind actualizarea Anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului;

− Hotărâre de Guvern privind trecerea unui imobil din domeniul public al statului și din administrarea Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură – Centrul Județean Gorj în domeniul public al orașului Novaci și de modificare a Anexei nr. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului;

− Hotărâre de Guvern pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, precum și pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală;

Actul normativ include o serie de măsuri pentru reorganizarea Ministerului Finanțelor și Agenției Naționale de Administrare Fiscală, în scopul îmbunătățirii activității. Aplicarea noilor reglementări organizatorice se va face cu încadrarea în prevederile bugetului pentru anul 2022.

− Hotărâre de Guvern privind organizarea și funcționarea Autorității Vamale Române și pentru modificarea pct.1 de la lit. C din cadrul anexei nr. 1 Ia Hotărârea Guvernului nr. 791/2009 privind condițiile pentru certificarea aeroporturilor civile internaționale sau deschise traficului aerian internațional;

Actul normativ stabilește atribuțiile în domeniul vamal și dotările cu mijloace de transport, precum și detaliile organizatorice și de funcționare ale Autorității Vamale Române, ca urmare a aprobării Legii nr. 268/2021. Prin această lege a fost reglementată înființarea Autorității Vamale Române, instituție publică cu personalitate juridică, în subordinea Ministerului Finanțelor și finanțată de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Finanțelor, ca efect al reorganizării prin divizare parțială a ANAF.

− Hotărâre de Guvern pentru reaprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții ,,Spații de cazare la Universitatea de Vest din Timișoara”;

− Hotărâre de Guvern privind înscrierea unui imobil – teren și construcții în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului și darea acestuia în administrarea Ministerului Educației pentru Universitatea ,,Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu;

− Hotărâre de Guvern privind actualizarea datelor de identificare și a valorii de inventor a unor imobile aflate în administrarea Ministerului Educației prin Universitatea Politehnica din București, precum și trecerea unei construcții din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia, în vederea scoaterii din funcțiune și casării acesteia;

− Hotărâre de Guvern privind înscrierea imobilului – Observatorul Astronomic ,,Planetariu”- clădire și teren aferent, în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului și darea acestuia în administrarea Ministerului Educației pentru Universitatea ,,Ștefan cel Mare” din Suceava;

− Hotărâre de Guvern privind actualizarea valorii de inventar a unor bunuri imobile înscrise în Anexa nr. 8 la Hotărârea Guvernului nr. 1705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului;

− Hotărâre de Guvern privind transmiterea unei părți din imobilul 326 din domeniul privat în domeniul public al statului și darea acesteia în administrarea Ministerului Apărării Naționale, înscrierea părții de imobil în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, actualizarea valorii de inventar a imobilului 326 aflat în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale, și modificarea anexei nr. 4 la Hotărârea Guvernului nr.1705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului;

− Hotărâre de Guvern privind aprobarea închirierii imobilului 2995 aflat în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale;

− Hotărâre de Guvern privind aprobarea stemei comunei Beliș, județul Cluj;

− Hotărâre de Guvern privind înscrierea în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului a unui imobil și darea acestuia în administrarea Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Dolj;

− Hotărâre de Guvern privind înscrierea în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului a unor construcții și darea acestora în administrarea Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Bistrița-Năsăud;

− Hotărâre de Guvern privind transmiterea unui imobil din domeniul public al statului și din administrarea Tribunalului Vrancea, în domeniul public al Județului Vrancea și modificarea anexei nr. 11 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului;

− Hotărâre de Guvern privind aprobarea caracteristicilor principale și a indicatorilor tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții ,,Modernizarea infrastructurii de monitorizare și avertizare a fenomenelor hidro-meteorologice severe în vederea asigurării protecției vieții și a bunurilor materiale – INFRAMETEO”;

− Hotărâre de Guvern privind  eliberarea domnului Al. T.-F. din funcția de prefect al județului Satu Mare;

− Hotărâre de Guvern privind eliberarea doamnei D.-Z. A.-M. din funcția de subprefect al județului Dâmbovița;

− Hotărâre de Guvern privind eliberarea domnului B. R. din funcția de subprefect al județului Satu Mare;

− Hotărâre de Guvern privind eliberarea domnului T. F. din funcția de subprefect al județului Teleorman;

− Hotărâre de Guvern privind numirea domnului R. R.-T. în funcția de prefect al județului Satu Mare;

− Hotărâre de Guvern privind numirea domnului C. A. în funcția de subprefect al județului Dâmbovița;

− Hotărâre de Guvern privind numirea domnului M. N. în funcția de subprefect al județului Gorj;

− Hotărâre de Guvern privind numirea domnului C. A.-V. în funcția de subprefect al județului Neamț;

− Hotărâre de Guvern privind numirea domnului A. T.-F. în funcția de subprefect al județului Satu Mare;

− Hotărâre de Guvern privind numirea domnului P. R.-L. în funcția de subprefect al județului Satu Mare;

− Hotărâre de Guvern privind numirea domnului I. G.-D. în funcția de subprefect al județului Teleorman.

III. MEMORANDUMURI

− Memorandum cu tema: măsuri privind implementarea unor programe guvernamentale de garantare cuprinse în Programul de Guvernare 2021-2024.

Prin Programul de Guvernare, Executivul și-a asumat ca obiectiv stimularea economică, susținerea investițiilor strategice în infrastructură, sănătate, educație, inovare și digitalizare și reducerea decalajelor față de economiile statelor din Europa de Vest. În acest sens, Guvernul are în vedere utilizarea instrumentelor financiare și a granturilor pentru sectoarele afectate, precum și implementarea schemelor de ajutor de stat pentru investiții noi și garanții pentru credite.

Sunt avute în vedere următoarele programe:

–  Programul IMM PROD, al cărui obiectiv este acordarea de garanții guvernamentale de până la 90% din valoarea finanțărilor solicitate de către IMM-uri pentru: încurajarea producției autohtone, creșterea capacității de producție, reconversia de la intermediere la producție, digitalizarea activității, alinierea la obiectivele de mediu (inclusiv îmbunătățirea eficienței energetice în cadrul proceselor de producție).

– Programul Rural INVEST, destinat următoarelor direcții: achiziții și terenuri agricole, dotări/retehnologizare/automatizare, securitate energetică, piscicultură și acvacultură, industria alimentară, alinierea la obiectivele de mediu. Tipul și valoarea maximă a creditelor garantate vor fi stabilite prin legislație.

– Programul Garant Construct, ce va avea două componente: susținerea proiectelor de investiții pentru IMM-urile din sectorul construcțiilor și a proiectelor de investiții de scară mică pentru unități administrativ-teritoriale, care presupun finanțarea unor activități în domeniul construcțiilor. Obiectivul programului constă în acordarea de garanții guvernamentale de până la 90% din valoarea finanțărilor IMM urilor din sectorul construcțiilor, preponderent pentru firmele implicate în proiecte de îmbunătățire a eficienței energetice, investiții în domeniul energiei verzi și alinierea la obiectivele de mediu.

– Programul Innovation, obiectivul programului fiind sprijinirea investițiilor și a activităților de export ale IMM-urilor, a comerțului on-line și digitalizării, retehnologizarea companiilor locale, brevete de inovare privind produse, strategii, mediu. Facilitățile oferite în cadrul programului vor consta în acordarea de garanții guvernamentale de până la 90% din valoarea finanțărilor.

Aceste programe completează măsurile destinate susținerii programelor derulate în prezent de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, finanțate prin bugetul de stat, între care: Programul Start-up Nation România, Programul privind măsurile pentru acordarea de sprijin financiar pentru întreprinderile din domeniul turismului a căror activitate a fost afectată pe perioada pandemiei, Programul de înființare și dezvoltare de incubatoare tehnologice de afaceri, programele pentru promovare etc.

IV. RAPOARTE

− Raport național privind situația drogurilor.

V. PUNCTE DE VEDERE

− Puncte de vedere cu privire la 10 inițiative legislative;

− Puncte de vedere cu privire la 18 inițiative legislative inițiate de deputați sau senatori, aflate în procedură parlamentară, potrivit opiniilor exprimate de ministerele/instituțiile consultate.

Sursa informației


Publicăm agenda ședinței Guvernului României din data de 16 februarie 2022, în cadrul căreia vor fi discutate mai multe proiecte de acte normative:

I. PROIECTE DE ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ

− Proiect de Ordonanță de urgență pentru stabilirea unor măsuri bugetare în vederea sprijinirii sectorului întreprinderilor mici și mijlocii;

− Proiect de Ordonanță de urgență privind măsuri pentru aplicarea Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2015/1998 din 5 noiembrie 2015 de stabilire a măsurilor detaliate de implementare a standardelor de bază comune în domeniul securității aviației, așa cum a fost modificat prin Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/103 al Comisiei din 23 ianuarie 2019;

− Proiect de Ordonanță de urgență privind modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 130/2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19, precum și alte măsuri în domeniul fondurilor europene;

− Proiect de Ordonanță de urgență pentru modificarea și completarea Legii nr. 346/2004 privind stimularea înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii.

II. PROIECTE DE HOTĂRÂRE DE GUVERN

− Proiect de Hotărâre privind atribuțiile, organizarea și funcționarea Autorității Naționale pentru Protecția Drepturilor Persoanelor cu Dizabilități;

− Proiect de Hotărâre privind atribuțiile, organizarea și funcționarea Autorității Naționale pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție;

− Proiect de Hotărâre privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național „Autostrada de centură București km 0+000 – 100+900”, sector Centura Sud km 52 + 770 – km 100 + 900;

− Proiect de Hotărâre pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții ,,Extinderea cheurilor danelor 10 și 12 din zona Midia, inclusiv consolidări în spatele cheurilor”;

− Proiect de Hotărâre pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 16/2017 privind organizarea și funcționarea Ministerului Afacerilor Externe;

− Proiect de Hotărâre privind actualizarea Anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului;

− Proiect de Hotărâre privind trecerea unui imobil din domeniul public al statului și din administrarea Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură – Centrul Județean Gorj în domeniul public al orașului Novaci și de modificare a Anexei nr. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului;

− Proiect de Hotărâre pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, precum și pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală;

− Proiect de Hotărâre privind organizarea și funcționarea Autorității Vamale Române și pentru modificarea pct. 1 de la lit. C din cadrul anexei nr. 1 Ia Hotărârea Guvernului nr. 791/2009 privind condițiile pentru certificarea aeroporturilor civile internaționale sau deschise traficului aerian internațional;

− Proiect de Hotărâre pentru reaprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții ,,Spații de cazare la Universitatea de Vest din Timișoara”;

− Proiect de Hotărâre privind înscrierea unui imobil – teren și construcții în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului și darea acestuia în administrarea Ministerului Educației pentru Universitatea ,,Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu;

− Proiect de Hotărâre privind actualizarea datelor de identificare și a valorii de inventor a unor imobile aflate în administrarea Ministerului Educației prin Universitatea Politehnica din București, precum și trecerea unei construcții din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia, în vederea scoaterii din funcțiune și casării acesteia;

− Proiect de Hotărâre privind înscrierea imobilului – Observatorul Astronomic ,,Planetariu”- clădire și teren aferent, în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului și darea acestuia în administrarea Ministerului Educației pentru Universitatea ,,Ștefan cel Mare” din Suceava;

− Proiect de Hotărâre privind actualizarea valorii de inventar a unor bunuri imobile înscrise în Anexa nr. 8 la Hotărârea Guvernului nr. 1705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului;

− Proiect de Hotărâre privind transmiterea unei părți din imobilul 326 din domeniul privat în domeniul public al statului și darea acesteia în administrarea Ministerului Apărării Naționale, înscrierea părții de imobil în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, actualizarea valorii de inventar a imobilului 326 aflat în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale, și modificarea anexei nr. 4 la Hotărârea Guvernului nr.1705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului;

− Proiect de Hotărâre privind aprobarea închirierii imobilului 2995 aflat în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale;

− Proiect de Hotărâre privind aprobarea stemei comunei Beliș, județul Cluj;

− Proiect de Hotărâre privind înscrierea în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului a unui imobil și darea acestuia în administrarea Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Dolj;

− Proiect de Hotărâre privind înscrierea în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului a unor construcții și darea acestora în administrarea Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Bistrița-Năsăud;

− Proiect de Hotărâre privind transmiterea unui imobil din domeniul public al statului și din administrarea Tribunalului Vrancea, în domeniul public al Județului Vrancea și modificarea anexei nr. 11 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului;

− Proiect de Hotărâre privind aprobarea caracteristicilor principale și a indicatorilor tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții ,,Modernizarea infrastructurii de monitorizare și avertizare a fenomenelor hidro-meteorologice severe în vederea asigurării protecției vieții și a bunurilor materiale – INFRAMETEO”;

− Proiect de Hotărâre privind eliberări/numiri de prefecți și/sau subprefecți.

III. MEMORANDUMURI

− Memorandum cu tema: măsuri privind implementarea unor programe guvernamentale de garantare cuprinse în Programul de Guvernare 2021-2024.

IV. RAPOARTE

− Raport național privind situația drogurilor.

V. PUNCTE DE VEDERE

− Punct de vedere cu privire la 10 inițiative legislative;

− Punct de vedere cu privire la 18 inițiative legislative inițiate de deputați sau senatori, aflate în procedură parlamentară, potrivit opiniilor exprimate de ministerele/instituțiile consultate.

(Copyright foto: freepik)
[UPDATE: Întreprinderile grav afectate de situația economică vor avea acces la un nou instrument de finanțare] Guvernul României. O.U.G. pentru stabilirea unor măsuri bugetare în vederea sprijinirii sectorului întreprinderilor mici și mijlocii și alte proiecte incluse pe agenda ședinței din 16 februarie 2022 was last modified: februarie 17th, 2022 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.