[UPDATE: Ordinea de zi soluționată] CSM. Ședința Secției pentru judecători din 20 iunie 2019 (Ordinea de zi)
Update 21 iunie 2019: Ordinea de zi soluționată din ședința Secției pentru judecători care se va desfășura în data de 20 iunie 2019
Conform site-ului oficial (www.csm1909.ro), CSM a dat publicității ordinea de zi soluționată din ședința Secției pentru judecători care se va desfășura în data de 20 iunie 2019.
În respectiva ședință Secția pentru judecători a pronunțat mai multe hotărâri:
– a hotărât acordarea avizului conform pentru transferul temporar, începând cu data de 15.07.2019 a unui post de judecător la Judecătoria Cluj – Napoca de la Judecătoria Huedin.
– a aprobat proiectul de Metodologie privind menținerea în funcția de judecător, magistrat asistent la Înalta Curte de Casație și Justiție, în condițiile art.83 alin.1 din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
– a aprobat Raportul Inspecției Judiciare nr. 19-1476 având ca obiect „verificarea modului de îndeplinire de către judecătorii cu funcții de conducere a atribuțiilor manageriale de planificare, organizare, coordonare, control-reglare și comunicare, precum și respectarea obligațiilor prevăzute de legi și regulamente, pentru a asigura buna funcționare a instanței și calitatea corespunzătoare a serviciului public la Judecătoria Sfântu Gheorghe”.
– a aprobat efectuarea unui control pentru verificarea modului de remediere a deficiențelor constatate la Judecătoria Sfântu Gheorghe, într-un termen de 6 luni de la data aprobării prezentului raport.
De asemenea, au fost pronunțate și alte hotărâri pe care le puteți vizualiza, accesând sursa informației.
Potrivit site-ului oficial (www.csm1909.ro), CSM a dat publicității ordinea de zi aferentă ședinței Secției pentru judecători care se va desfășura în data de 20 iunie 2019.
Astfel, la această dată se vor pune concluzii privitoare la următoarele puncte de interes:
– Detașarea la Consiliul Superior al Magistraturii a unui judecător;
– Solicitările unor judecători, în baza art. 51 alin. (1) din Legea nr. 303/2004 republicată, cu modificările și completările ulterioare;
– Solicitarea de aprobare a ocupării, pe perioadă nedeterminată, a patru posturi temporar vacante de judecător la Tribunalul Brașov;
– Solicitarea de aprobare a ocupării, pe perioadă nedeterminată, a unui post temporar vacant la Tribunalul Dolj;
– Solicitarea de aprobare a ocupării, pe perioadă nedeterminată, a unui post temporar vacant la Tribunalul Botoșani;
– Solicitarea de aprobare a ocupării, pe perioadă nedeterminată, a unui post temporar vacant la Curtea de Apel Timișoara;
– Efectele Hotărârii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1042/15.11.2012;
– Efectele Hotărării Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1282/2014;
– Reincluderea în fondul de rezervă a unui post de judecător repartizat Curții de Apel București;
– Proiectul de Metodologie privind menținerea în funcția de judecător, magistrat-asistent la Înalta Curte de Casație și Justiție, în condițiile art. 83 alin. (1) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
– Situația funcțiilor de vicepreședinte de la nivelul instanțelor judecătorești;
– Propunerea de efectuare a verificărilor prevăzute în art. 28 alin. (2) din Regulamentul pentru numirea în funcții de conducere a judecătorilor;
– Situația necesarului de investiții la nivelul fiecărei instanțe din cadrul curților de apel;
– Raportul Inspectiei Judiciare nr. 19-1476 având ca obiect „verificarea modului de îndeplinire de către judecătorii cu funcții de conducere a atribuțiilor manageriale de planificare, organizare, coordonare, control-reglare și comunicare, precum și respectarea obligațiilor prevăzute de legi și regulamente, pentru a asigura buna funcționare a instanței și calitatea corespunzătoare a serviciului public la Judecătoria Sfântu Gheorghe”.