CNPP. Precizări cu privire la utilizarea aplicației care permite transmiterea online a documentului de informare
Casa Națională de Pensii Publice (CNPP) a publicat câteva precizări referitoare la transmiterea în format electronic a documentului de informare cu privire la plata drepturilor care se achită prin intermediul caselor teritoriale de pensii.
Astfel, această aplicație care permite transmiterea documentului de informare în format electronic a devenit funcțională.
În acest sens, CNPP informează că procedura care trebuie urmată prevede utilizarea unei cereri-tip care se descarcă, se completează, se semnează olograf/electronic, după caz, și se transmite prin portal, accesând secțiunea „Depunere cereri și documente”.
De asemenea, accesarea documentului de informare, generat în portal, se poate efectua doar în situația în care pe dispozitivul utilizat de solicitant, acesta din urmă este logat în contul de portal sau a salvat anterior datele de logare la portalul CNPP.
Totodată, pentru verificarea autenticității documentului de informare de către instituții, societăți sau autorități publice, tot pe portal a fost creată secțiunea „Contact – Verificare document de informare”.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați sursa informației.
(Copyright foto: freepik)