ANAF. Contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept „Foarte bună”

8 mart. 2022
Vizualizari: 361

Agenția Națională de Administrare Fiscală informează că a desfășurat, în trimestrul IV 2021, un sondaj de evaluare a gradului de satisfacție a contribuabililor cu privire la serviciul Call-Center de îndrumare și asistență în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației.

Astfel, chestionarul a fost completat de 600 de respondenți, persoane fizice, juridice, persoane fizice autorizate care exercită o profesie liberală, profesioniști în domeniul fiscal etc., iar dintre aceștia, aproape 69% au apelat acest serviciu în ultimul an de mai mult de două ori.

De asemenea, peste 93% au evaluat calitatea serviciilor oferite prin Call-Center drept „Foarte bună” și „Bună”, în timp ce peste 94% s-au declarat „Foarte mulțumiți” și „Mulțumiți” de interacțiunea cu agenții Call-Center.

Totodată, sondajul a mai arătat că 90% dintre respondenți ar recomanda serviciul CallCenter unui prieten sau coleg, precum și faptul că majoritatea respondenților au aflat de acest serviciu prin intermediul portalului www.anaf.ro și de la personalul ANAF.

Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să consultați sursa informației.

Sursa informației

(Copyright foto: freepik)

🔔Vezi și ANAF. Documentele nedigitalizate pot fi transmise prin formularul de contact SPV

ANAF. Contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept „Foarte bună” was last modified: martie 8th, 2022 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: