Abrogarea O.U.G. nr. 129/2021 privind implementarea formularului digital de intrare în România (O.U.G. nr. 22/2022)
Actul publicat în Monitorul Oficial | Sumar |
Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 22/2022 pentru abrogarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 129/2021 privind implementarea formularului digital de intrare în România
(M. Of. nr. 245 din 11 martie 2022) | Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 129/2021 privind implementarea formularului digital de intrare în România, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1190 din 15 decembrie 2021, cu modificările și completările ulterioare, se abrogă. |
În M. Of. nr. 245 din 11 martie 2022 s-a publicat Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 22/2022 pentru abrogarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 129/2021 privind implementarea formularului digital de intrare în România.
Vă prezentăm, în continuare, prevederile Ordonanței:
Art. 1
Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 129/2021 privind implementarea formularului digital de intrare în România, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1190 din 15 decembrie 2021, cu modificările și completările ulterioare, se abrogă.
Art. 2
Începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, toate datele cu caracter personal colectate de Sistemul informatic integrat Formular digital de intrare în România, prevăzut de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 129/2021 privind implementarea formularului digital de intrare în România, cu modificările și completările ulterioare, și care nu au fost șterse conform prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 129/2021, cu modificările și completările ulterioare, se stochează pentru o perioadă de 6 luni de la momentul colectării, în vederea utilizării acestora în activitatea de soluționare a petițiilor și în instanțele de judecată.
(Copyright foto: freepik)