Videoconferință Conferința insolvență Timișoara. Tratamentul insolvenței în pandemie
Conferința insolvență Timișoara. Tratamentul insolvenței în pandemie
Data 05 noiembrie 2020
Locația Online
UNPIR Filiala Timiș, în parteneriat cu INPPI și Universul Juridic, organizează videoconferința Tratamentul insolvenței în pandemie, ce va avea loc joi, 05 noiembrie 2020, începând cu ora 15:00.
ACREDITAT INPPI cu 10 puncte de pregătire profesională. ACREDITARE INPPA
Conferința se desfășoară în format video, prin platformele INPPI și Universul Juridic.
Agendă:
15:00 – 15:20 | Discursuri inaugurale:
Dr. av. Flavia-Consuela CRĂCIUN – președinte UNPIR Filiala Timiș Niculae BĂLAN – președinte UNPIR, președinte Consiliul Național de Conducere UNPIR Jud. Ramona Ioțcovici – președinte Curtea de Apel Timișoara Av. Simona-Maria MILOȘ – președinte INPPI Cătălin-Andrei DASCĂL – președinte UNPIR Filiala București, membru Consiliul Național de Conducere UNPIR
|
15:20 – 19:30 | Dr. av. Lucian BERCEA – profesor universitar, avocat, decan Facultatea de Drept, Universitatea de Vest din Timișoara, formator INPPA Denunțarea contractelor în derulare ca decizie de afaceri în insolvență |
Dr. av. Marian BRATIȘ – avocat, fost judecător/vicepreședinte Curtea de Apel Timișoara Organele decizionale ale creditorilor în procedura insolvenței | |
Dr. av. Radu BUFAN – profesor universitar, avocat, practician în insolvență, membru de onoare UNPIR Filiala Timiș, formator INPPI și Dr. av. Florentina Folea – cadru didactic asociat FEAA Necesitatea reevaluării unor concepte din dreptul insolvenței ca efect al pandemiei de Coronavirus | |
Jud. Cristina CRĂCIUN – judecător-sindic Tribunalul Timiș Principalele modificări aduse legii insolvenței prin Legea nr. 113/2020 | |
Dr. Lavinia IANCU – practician în insolvență UNPIR Filiala Timiș Bolovani pe autostrada insolvenței | |
Dr. Florin MOȚIU – profesor universitar, fost judecător Curtea de Apel Timișoara, formator INM Insolvența în vremuri de criză | |
Dr. jud. Csaba-Bela NASZ – judecător Curtea de Apel Timișoara Unele considerații cu privire la creanțele curente ale debitorului aflat în procedura insolvenței | |
Dr. av. Florina POPA – lector universitar, avocat, consilier Baroul Timiș, arbitru Curtea de Arbitraj CCIA Timiș, lector INPPA Regimul juridic al declarației de creanță în reglementarea Legii nr. 85/2014 | |
Silvana-Georgeta ȘERMER – practician în insolvență UNPIR Filiala Timiș Preluarea bunului în contul onorariului practicianului | |
Dr. Nicoleta ȚĂNDĂREANU – fost judecător Înalta Curte de Casație și Justiție, formator INM Efectele pandemiei asupra procedurilor de insolvență. Legi care acționează concomitent si dispozitii care crează regim diferit [L.55/2020 și L.85/2014 respectiv L.55/2020 și L.85/2006] |
***
Cum mă înscriu?
I. Persoanele care NU sunt înregistrate pe site-ul INPPI (care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminariile online trebuie să efectueze următorii pași:
– Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principala a portalului www.inppi.ro;
– Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, email, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica email se introduce adresa personală de email a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parola aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex 0000) ;
– După completarea câmpurilor sus amintite se dă click pe rubrica înregistrarea utilizator nou;
– Pe adresa de email aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
– După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. II de mai jos.
II. Persoanele care sunt deja înregistrate pe site și care doresc să acceseze videoconferința trebuie să efectueze următorii pași:
– Se achită taxa de participare la eveniment și se trimite dovada plății către secretariatul INPPI, la adresa office@inppi.ro. Taxa de 250 lei (cost cu TVA), se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI RO31066951. Obligatoriu, în actul de plată, se va preciza data în care se desfășoară evenimentul și numele participantului;
– Se completează formularul disponibil aici.
– După verificarea efectuării plății, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa videoconferința;
– În data și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv email și parolă (alese de dvs);
– Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează videoconferința folosind link-ul corespunzător, conform instrucțiunilor primite în mesajul de confirmare a plății.
ATENȚIE: Suma de 250 de lei reprezintă taxa pentru accesul la videoconferința live. Aceeași taxă se percepe și pentru oricare dintre videoconferințele anterioare.
Pentru înregistrare utilizator nou – click aici.
Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.