Senatul României. Legea privind acordarea voucherelor culturale pentru elevi și alte acte normative incluse pe ordinea de zi a ședinței din 6 octombrie 2021

6 oct. 2021
Vizualizari: 266

Pe site-ul oficial (www.senat.ro), Senatul României a făcut publică ordinea de zi pentru ședința din 6 octombrie 2021. În cadrul acesteia se află o serie de proiecte de acte normative care urmează să fie supuse votului Senatului.

Vă prezentăm, în continuare, lista privind principalele acte normative aflate pe ordinea de zi a Senatului:

− Proiectul de lege pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr.  5/2021 pentru modificarea și completarea Legii nr. 185/2017 privind asigurarea calității în sistemul de sănătate;

− Proiectul de lege privind aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 7/2021 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 3/2021 privind unele măsuri pentru recrutarea și plata personalului implicat în procesul de vaccinare împotriva COVID-19 și stabilirea unor măsuri în domeniul sănătății;

− Propunerea legislativă privind acordarea voucherelor culturale pentru elevi;

− Proiectul de lege pentru modificarea și completarea Legii nr.311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor și Fondul de garantare a depozitelor bancare.

Pentru a vizualiza lista completă a proiectelor, vă rugăm să accesați sursa informației.

Sursa informației

🔔Vezi și [UPDATE: Actele adoptate] Senatul României. Legea pentru completarea art. 456 alin. (2) din Codul fiscal și alte acte normative incluse pe ordinea de zi a ședinței din 4 octombrie 2021

Senatul României. Legea privind acordarea voucherelor culturale pentru elevi și alte acte normative incluse pe ordinea de zi a ședinței din 6 octombrie 2021 was last modified: octombrie 5th, 2021 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.