Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României – modificări (Decizia Colegiului de conducere nr. 8/2021)

26 mai 2021
Vizualizari: 270

Actul modificat

Actul modificator Sumar
Regulamentul privind organizarea și funcționarea Curții de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României

 

(M. Of. nr. 1.017 din 21 decembrie 2017)

 

Decizia nr. 8/2021 pentru modificarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea Curții de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României, aprobat prin Decizia Colegiului de conducere al Camerei de Comerț și Industrie a României nr. 5/2017

 

(M. Of. nr. 540 din 25 mai 2021)

 

– modifică: art. 15 alin. (5), art. 16.

 

În M. Of. nr. 540 din 25 mai 2021 s-a publicat Decizia nr. 8/2021 pentru modificarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea Curții de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României, aprobat prin Decizia Colegiului de conducere al Camerei de Comerț și Industrie a României nr. 5/2017.

 

Redăm, în cele ce urmează, modificările aduse respectivului regulament.

 

Art. 15 alin. (5)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 15 alin. (5) se prezenta sub următoarea formă:

„(5) La nivelul Curții de Arbitraj se instituie un fond constituit dintr-o cotă de 8% din onorariile arbitrilor, care este destinat premierii personalului Curții de Arbitraj pe baza performanțelor acestuia, dotărilor speciale ale Curții de Arbitraj, deplasărilor efectuate de personalul Curții, precum și altor cheltuieli legate de buna desfășurare a activității Curții de Arbitraj, stabilite prin decizia Colegiului Curții de Arbitraj: fondul de carte, accesul la baze de date legislative, abonamente, organizarea de evenimente de promovare a arbitrajului comercial, precum și altele asemenea.”

 

Pachet: Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul I si Volumul II

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 15 alin. (5) se modifică și va avea următorul conținut:

(5) La nivelul Curții de Arbitraj se instituie un fond constituit dintr-o cotă de 5% din onorariile arbitrilor, care este destinat premierii personalului Curții de Arbitraj pe baza performanțelor acestuia, dotărilor speciale ale Curții de Arbitraj, deplasărilor efectuate de personalul Curții, precum și altor cheltuieli legate de buna desfășurare a activității Curții de Arbitraj, stabilite prin decizia Colegiului Curții de Arbitraj: fondul de carte, accesul la baze de date legislative, abonamente, organizarea de evenimente de promovare a arbitrajului comercial, precum și altele asemenea.

 

 

Art. 16

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 16 se prezenta sub următoarea formă:

„Art. 16: Asigurarea condițiilor necesare desfășurării activității Curții de Arbitraj

Camera de Comerț și Industrie a României asigură spațiul și condițiile materiale necesare desfășurării activității Curții de Arbitraj.”

 

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 16 se modifică și va avea următorul conținut:

Art. 16: Asigurarea condițiilor necesare desfășurării activității Curții de Arbitraj

(1) CCIR asigură spațiul și condițiile materiale necesare desfășurării activității CACI.

(2) Din onorariile arbitrilor se reține o cotă de 10% pentru instituția organizatoare a arbitrajului, respectiv CCIR.

Regulamentul privind organizarea și funcționarea Curții de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României – modificări (Decizia Colegiului de conducere nr. 8/2021) was last modified: mai 26th, 2021 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.