Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea administrativă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie – completări (Hotărârea Colegiului de conducere al ÎCCJ nr. 145/2020)

5 nov. 2020
Vizualizari: 434

Actul modificat

Actul modificator

Sumar

Regulamentul privind organizarea și funcționarea administrativă a Înaltei Curți de Casație și Justiție

(rep. M. Of. nr. 121 din 17 februarie 2020)

Hotărârea Colegiului de conducere al Înaltei Curți de Casație și Justiție (ÎCCJ) nr. 145/2020 pentru completarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea administrativă a Înaltei Curți de Casație și Justiție

(M. Of. nr. 1029 din 04 noiembrie 2020)

– introduce: art. 2 alin. (3) lit. g), art. 13 alin. (3) lit. e^1), cap. XII secț. a 11-a.

 

În M. Of. nr. 1029 din 4 noiembrie 2020 s-a publicat Hotărârea Colegiului de conducere al ÎCCJ nr. 145/2020 pentru completarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea administrativă a ÎCCJ.

Astfel, prin respectivul act normativ se aduc unele completări Regulamentului privind organizarea și funcționarea administrativă a ÎCCJ.

 

În continuare, vă prezentăm completările aduse Regulamentului privind organizarea și funcționarea administrativă a ÎCCJ.

 

Art. 2 alin. (3) lit. g) din Regulamentul privind organizarea și funcționarea administrativă a ÎCCJ (introdus prin Hotărârea Colegiului de conducere al ÎCCJ nr. 145/2020)

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la art. 2 alin. (3), după lit. f), se introduce o nouă literă, lit. g), cu următorul conținut:

(3) În structura Înaltei Curți de Casație și Justiție funcționează următoarele compartimente:

(…)

Conferința națională „Prevenirea și combaterea spălării banilor”. Impactul noii legi asupra profesiilor liberale

g) Compartimentul de documente clasificate”.

 

Art. 13 alin. (3) lit. e^1) din Regulamentul privind organizarea și funcționarea administrativă a ÎCCJ (introdus prin Hotărârea Colegiului de conducere al ÎCCJ nr. 145/2020)

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la art. 13 alin. (3), după lit. e), se introduce o nouă literă, lit. e^1), cu următorul conținut:

„(3) Președintele are următoarele atribuții privind personalul Înaltei Curți de Casație și Justiție:

(…)

e^1) desemnează responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal la nivelul Înaltei Curți de Casație și Justiție;”.

 

Cap XII secț. a 11-a din Regulamentul privind organizarea și funcționarea administrativă a ÎCCJ (introdus prin Hotărârea Colegiului de conducere al ÎCCJ nr. 145/2020)

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la cap. XII, după secț. a 10-a, se introduce o nouă secțiune, secț. a 11-a, cu următorul conținut:

„Secțiunea 11: Compartimentul de documente clasificate

Art. 128^1

(1) Compartimentul de documente clasificate funcționează în subordinea președintelui Înaltei Curți de Casație și Justiție.

(2) Președintele Înaltei Curți de Casație și Justiție poate desemna pe unul dintre vicepreședinții Înaltei Curți de Casație și Justiție pentru a coordona activitatea și pentru a efectua controlul măsurilor privitoare la protecția informațiilor clasificate, potrivit legii, precum și pregătirea judecătorilor și a personalului auxiliar de specialitate de la această instanță.

Art. 128^2

Compartimentul de documente clasificate este încadrat cu magistrați-asistenți și personal auxiliar de specialitate, stabilit prin statul de funcții.

Art. 128^3

Compartimentul de documente clasificate are următoarele atribuții:

a) deține, prelucrează, procesează, păstrează, manipulează, multiplică documente clasificate și ține evidența acestora, în condiții de siguranță;

b) duce la îndeplinire măsurile dispuse de președintele Înaltei Curți de Casație și Justiție pentru protecția documentelor clasificate;

c) informează președintele Înaltei Curți de Casație și Justiție cu privire la vulnerabilitățile și riscurile identificate în domeniul protecției documentelor clasificate și sesizează incidentele de securitate;

d) îndeplinește orice alte activități specifice protecției documentelor clasificate, potrivit dispozițiilor legale în vigoare.

Art. 128^4

Atribuțiile personalului Compartimentului de documente clasificate se stabilesc prin fișa fiecărui post”.

Regulamentul privind organizarea și funcționarea administrativă a Înaltei Curți de Casație și Justiție – completări (Hotărârea Colegiului de conducere al ÎCCJ nr. 145/2020) was last modified: noiembrie 5th, 2020 by Redacția ProLege

Jurisprudență

Vezi tot

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.