Anexele nr. 1 şi 2 la H.G. nr. 385/2021 privind domeniile şi programele de studii universitare de master acreditate şi numărul maxim de studenţi ce pot fi şcolarizaţi în anul universitar 2021-2022 – modificări (H.G. nr. 906/2021)

30 aug. 2021
Vizualizari: 302

Actul modificat

Actul modificatorSumar
 

Anexele nr. 1 și 2 la H.G. nr. 385/2021 privind domeniile și programele de studii universitare de master acreditate și numărul maxim de studenți ce pot fi școlarizați în anul universitar 2021-2022

 (M. Of. nr. 374 și 374 bis din 12 aprilie 2021)

 

 

H.G. nr. 906/2021 pentru modificarea anexelor nr. 1 și 2 la H.G. nr. 385/2021 privind domeniile și programele de studii universitare de master acreditate și numărul maxim de studenți ce pot fi școlarizați în anul universitar 2021-2022

(M. Of nr. 821 din 27 august 2021)

 

modifică: Anexele nr. 1 și 2.

 

În M. Of nr. 821 din 27 august 2021 s-a publicat H.G. nr. 906/2021 pentru modificarea anexelor nr. 1 și 2 la H.G. nr. 385/2021 privind domeniile și programele de studii universitare de master acreditate și numărul maxim de studenți ce pot fi școlarizați în anul universitar 2021-2022.

 

Anexele nr. 1 și 2 la H.G. nr. 385/2021 privind domeniile și programele de studii universitare de master acreditate și numărul maxim de studenți ce pot fi școlarizați în anul universitar 2021-2022 au fost publicate în M. Of. nr. 821 bis din 27 august 2021 și pot fi consultate aici.

Anexele nr. 1 și 2 la H.G. nr. 385/2021 privind domeniile și programele de studii universitare de master acreditate și numărul maxim de studenți ce pot fi școlarizați în anul universitar 2021-2022 – modificări (H.G. nr. 906/2021) was last modified: august 30th, 2021 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.