MMSS. Proiect: Ordin pentru aprobarea procedurii de aplicare a prevederilor art. IV alin. (1) și (2) din Legea nr. 72/2022 pentru anularea unor obligații fiscale
Ministerul Muncii și Solidarității Sociale (MMSS) a supus dezbaterii publice Proiectul de Ordin pentru aprobarea procedurii de aplicare a prevederilor art. IV alin. (1) și (2) din Legea nr. 72/2022 pentru anularea unor obligații fiscale și pentru modificarea unor acte normative.
Propunerile, sugestiile și opiniile cu privire la acest proiect de act normativ, pot fi transmise la adresa de e-mail: dezbateri@mmuncii.gov.ro , în termen de 10 zile calendaristice de la data publicării pe site, respectiv 12.07-23.08.2022.
Redăm, în continuare, principalele prevederi ale Proiectului:
Art. 1 – Se aprobă „Procedura privind reîncadrarea fiscală a sumelor acordate sub forma indemnizației de delegare, a indemnizației de detașare, inclusiv a indemnizației specifice detașării transnaționale, a prestației suplimentare acordate în baza clauzei de mobilitate primite de salariați, care poate fi realizată de organele fiscale în temeiul art. 11 alin. (1) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, în urma controalelor realizate de organele competente ale Inspecției Muncii, prin care se constată situațiile de delegare, detașare, detașare transnațională în care se pot afla salariații, după caz, potrivit legii”, prevăzută în Anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2 – Direcțiile de specialitate și structurile subordonate din cadrul Ministerului Finanțelor și Ministerului Muncii și Solidarității Sociale, respectiv Agenția Națională de Administrare Fiscală și Inspecția Muncii, vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Pentru a consulta mai multe detalii privind Proiectul, vă rugăm să accesați sursa informației.