JURISPRUDENȚĂ PRELUCRATĂ Comunicarea prin publicitate art. 207 alin. 5 7 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală. Condiţii

16 dec. 2019
Vizualizari: 18
  • C. proc. fisc.: art. 207

Realizarea procedurii de comunicare prin publicitate se impune în situația în care partea nu procedează la ridicarea corespondenței în legătură cu care a fost avizată la domiciliul său.
Comunicarea prin publicitate se justifică în situația în care nu este posibilă comunicarea prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, din culpa exclusivă a părții, care nu poate invoca neregularitatea pricinuită prin propriul său fapt, constând în neridicarea corespondenței pentru care a fost avizată la domiciliul său.

(Curtea de Apel Craiova, Decizia nr. 2779 /16 decembrie 2019 – Secția contencios administrativ și fiscal)


 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Nu aveți acces la acest articol!!!

JURISPRUDENȚĂ PRELUCRATĂ Comunicarea prin publicitate art. 207 alin. 5 7 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală. Condiții was last modified: decembrie 28th, 2023 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.