H.G. nr. 332/2014 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru sprijinirea investiţiilor care promovează dezvoltarea regională prin crearea de locuri de muncă – modificări (H.G. nr. 598/2020)

7 aug. 2020
Vizualizari: 832
Anexa nr. 2 art. 1 lit. w^1) din H.G. nr. 332/2014  (introdus prin H.G. nr. 598/2020)

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 1, după lit. w) se introduce o nouă literă, lit. w^1), cu următorul conținut:

„În sensul prezentei hotărâri, termenii și expresiile de mai jos au următoarele semnificații:

(…)

w^1) plan de afaceri în formă simplificată – document în care sunt prezentate cel puțin următoarele aspecte: fundamentarea planului de creare a locurilor de muncă, fundamentarea cifrei de afaceri, situația financiară actuală, proiecții financiare, fundamentarea modului de îndeplinire a indicatorilor cantitativi. Planul de afaceri în formă simplificată este elaborat pentru perioada implementării investiției și 5 ani de la data ocupării ultimului loc de muncă;”.

 

Anexa nr. 2 art. 1 lit. x) din H.G. nr. 332/2014  (modificat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 1, lit. x) prevedea:

„În sensul prezentei hotărâri, termenii și expresiile de mai jos au următoarele semnificații:

(…)

x) planul de creare a locurilor de muncă – document care cuprinde calendarul creării și menținerii locurilor de muncă aferente investiției, structura organizatorică, valorile costurilor salariale eligibile și ajutorului de stat aferent;”.

 

Noua reglementare

 

Pachet: Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul I si Volumul II

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 1, lit. x) se modifică și va avea următorul conținut:

„În sensul prezentei hotărâri, termenii și expresiile de mai jos au următoarele semnificații:

(…)

x) planul de creare a locurilor de muncă – document care cuprinde calendarul creării și menținerii locurilor de muncă aferente investiției și valorile costurilor salariale eligibile și ajutorului de stat aferent;”.

 

Anexa nr. 2 art. 1 lit. dd) din H.G. nr. 332/2014  (modificat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 1, lit. dd) prevedea:

„În sensul prezentei hotărâri, termenii și expresiile de mai jos au următoarele semnificații:

(…)

dd) sursa de finanțare – resursele financiare ale întreprinderii destinate realizării planului de investiții, obținute din surse proprii, respectiv majorare de capital subscris și vărsat, profit reinvestit, împrumut intragrup sau credit bancar”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 1, lit. dd) se modifică și va avea următorul conținut:

„În sensul prezentei hotărâri, termenii și expresiile de mai jos au următoarele semnificații:

(…)

dd) sursa de finanțare – resursele financiare ale întreprinderii destinate realizării planului de investiții, obținute din surse proprii, respectiv majorare de capital subscris și vărsat, cu excepția aportului în natură, profit reinvestit, împrumut intragrup sau credit bancar”.

 

Anexa nr. 2 art. 2 alin. (2) din H.G. nr. 332/2014  (modificat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 2, alin. (2) prevedea:

„(2) Înregistrarea cererilor de acord pentru finanțare se realizează în sesiuni de 10 zile lucrătoare. Perioada de înregistrare a cererilor este comunicată de Ministerul Finanțelor Publice pe site-ul său, conform prevederilor art. 17 din hotărâre, cu cel puțin 30 de zile înainte de data deschiderii acesteia”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 2, alin. (2) se modifică și va avea următorul conținut:

(2) Înregistrarea cererilor de acord pentru finanțare începe de la data comunicată de Ministerul Finanțelor Publice pe site-ul său, conform art. 17 din hotărâre”.

 

Anexa nr. 2 art. 2 alin. (3) din H.G. nr. 332/2014  (abrogat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 2, alin. (3) prevedea:

„(3) Cererile de acord pentru finanțare înregistrate în afara sesiunilor se restituie întreprinderilor”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 2, alin. (3) se abrogă.

 

Anexa nr. 2 art. 3 alin. (1) din H.G. nr. 332/2014  (modificat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 3, alin. (1) prevedea:

„(1) În cadrul sesiunii de înregistrare, întreprinderea solicitantă transmite la Registratura generală a Ministerului Finanțelor Publice următoarele documente necesare primei etape de evaluare:

a) cerere de acord pentru finanțare, potrivit formularului prevăzut în anexa nr. 1;

b) declarație privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici și mijlocii, potrivit formularului prevăzut în anexa nr. 2, după caz;

c) certificat constatator, în original, emis de oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunalul unde își are sediul întreprinderea, în care să se menționeze cel puțin următoarele informații: datele de identificare, codul unic de înregistrare, asociații și reprezentanții legali ai întreprinderii, domeniul de activitate principal și toate domeniile secundare de activitate, punctele de lucru ale întreprinderii și data ultimei mențiuni înscrise în registru și obiectul acesteia;

d) situații financiare anuale aprobate corespunzătoare ultimului exercițiu financiar încheiat, în copie, după caz;

e) plan de creare a locurilor de muncă;

f) certificat de atestare fiscală privind îndeplinirea obligațiilor de plată către bugetul de stat, fără debite restante, în original sau în copie legalizată;

g) certificat de atestare fiscală privind îndeplinirea obligațiilor de plată către bugetul local, inclusiv pentru punctele de lucru, fără debite restante, în original sau în copie legalizată;

h) împuternicire semnată și ștampilată de reprezentantul legal al întreprinderii solicitante, în cazul în care o altă persoană decât acesta semnează cererea de acord pentru finanțare;

i) act de identitate al persoanei autorizate să reprezinte legal întreprinderea, în copie;

j) opis cu documentele transmise în prima etapă de evaluare”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 3, alin. (1) se modifică și va avea următorul conținut:

(1) Întreprinderea solicitantă transmite Ministerului Finanțelor Publice următoarele documente:

a) cerere de acord pentru finanțare;

b) certificat constatator eliberat cu cel mult 10 zile lucrătoare înainte de data înregistrării cererii de acord, fie în original, emis de oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunalul unde își are sediul întreprinderea, fie electronic, cu informații obținute de pe portalul de servicii al Oficiului Național al Registrului Comerțului – RECOM Online, în care să se menționeze cel puțin următoarele informații: datele de identificare, codul unic de înregistrare, asociații și reprezentanții legali ai întreprinderii, domeniul de activitate principal, toate domeniile secundare de activitate și punctele de lucru ale întreprinderii;

c) situații financiare anuale aprobate corespunzătoare ultimului exercițiu financiar încheiat, în copie, după caz;

d) plan de creare a locurilor de muncă;

e) plan de afaceri;

f) documente justificative pentru fundamentarea planului de afaceri;

g) împuternicire semnată și ștampilată de reprezentantul legal al întreprinderii solicitante, în cazul în care o altă persoană decât acesta semnează cererea de acord pentru finanțare;

h) act de identitate al persoanei autorizate să reprezinte legal întreprinderea, în copie;

i) opis cu documentele transmise”.

 

Anexa nr. 2 art. 3 alin. (2) din H.G. nr. 332/2014  (modificat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 3, alin. (2) prevedea:

„(2) Documentul menționat la alin. (1) lit. e) se transmite și în format electronic”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 3, alin. (2) se modifică și va avea următorul conținut:

(2) Documentele menționate la alin. (1) lit. d) și e) se transmit și în format electronic”.

 

Anexa nr. 2 art. 3 alin. (3) din H.G. nr. 332/2014  (introdus prin H.G. nr. 598/2020)

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 3, după alin. (2) se introduce un nou alineat, alin. (3), cu următorul conținut:

(3) Formularul cererii de acord pentru finanțare și modalitatea de transmitere și înregistrare a documentelor prevăzute la alin. (1) sunt prevăzute în Ghidul solicitantului, elaborat în aplicarea prezentei hotărâri, aprobat prin ordin al ministrului finanțelor publice”.

 

Anexa nr. 2 art. 4 alin. (1) din H.G. nr. 332/2014  (modificat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 4, alin. (1) prevedea:

„(1) Ministerul Finanțelor Publice verifică îndeplinirea condițiilor de conformitate și a criteriilor de eligibilitate prevăzute în anexele nr. 3 și 4”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 4, alin. (1) se modifică și va avea următorul conținut:

(1) Ministerul Finanțelor Publice verifică conformitatea documentelor transmise, prevăzute la art. 3, conform prevederilor anexei nr. 3 și analizează viabilitatea investiției și eficiența economică a întreprinderii conform prevederilor anexei nr. 4”.

 

Anexa nr. 2 art. 4 alin. (2)-(3) din H.G. nr. 332/2014  (abrogat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 4, alin. (2)-(3) prevedeau:

„(2) Pentru întreprinderile care îndeplinesc condițiile menționate la alin. (1), Ministerul Finanțelor Publice calculează un punctaj, potrivit criteriilor prevăzute în anexa nr. 5.

(3) În vederea încadrării în bugetul alocat schemei, selectarea întreprinderilor se face în ordinea descrescătoare a punctajului obținut”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 4, alin. (2)-(3) se abrogă.

 

Anexa nr. 2 art. 5-7 din H.G. nr. 332/2014  (abrogat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2, art. 5-7 prevedeau:

„Art. 5

În urma procesului de evaluare a cererilor de acord pentru finanțare, Ministerul Finanțelor Publice:

a) publică pe site-ul său rezultatele obținute;

b) transmite prin poștă cu confirmare de primire o scrisoare de înștiințare cu privire la rezultatele primei etape de evaluare, punctajul obținut în cazul întreprinderilor care îndeplinesc condițiile de conformitate și criteriile de eligibilitate, prevăzute în anexele nr. 3 și 4, și documentația necesară în a doua etapă de evaluare, în cazul întreprinderilor care se încadrează în bugetul alocat.

Art. 6

Ministerul Finanțelor Publice finalizează prima etapă de evaluare a cererilor de acord pentru finanțare în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data încheierii sesiunii.

Art. 7

(1) Întreprinderea selectată în prima etapă de evaluare transmite la Registratura generală a Ministerului Finanțelor Publice, în maximum 30 de zile lucrătoare de la data primirii scrisorii de înștiințare prevăzute la art. 5, următoarele documente necesare etapei a doua de evaluare:

a) plan de afaceri;

b) documente justificative pentru fundamentarea planului de afaceri;

c) opis cu documentele transmise în a doua etapă de evaluare.

(2) Documentul menționat la alin. (1) lit. a) se transmite și în format electronic”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2, art. 5-7 se abrogă.

 

Anexa nr. 2 art. 8 alin. (1) din H.G. nr. 332/2014  (abrogat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 8, alin. (1) prevedea:

„(1) Ministerul Finanțelor Publice verifică conformitatea documentelor transmise și analizează viabilitatea proiectului de investiții și eficiența economică a întreprinderii, având în vedere prevederile anexelor nr. 6 și 7”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 8, alin. (1) se abrogă.

 

Anexa nr. 2 art. 8 alin. (2) din H.G. nr. 332/2014  (modificat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 8, alin. (2) prevedea:

„(2) În urma procesului de evaluare a cererii de acord pentru finanțare, Ministerul Finanțelor Publice transmite întreprinderilor solicitante, după caz:

a) acord pentru finanțare, dacă sunt îndeplinite condițiile și criteriile de eligibilitate conform prevederilor prezentei scheme;

b) solicitare de informații și/sau documente pentru completarea cererii de acord pentru finanțare, în cazul în care:

(i) există neconcordanțe în informațiile furnizate;

(ii) se constată necesitatea unor documente suplimentare în vederea soluționării cererii.

În acest caz, termenul de evaluare a cererii de acord pentru finanțare, prevăzut la art. 9, curge de la data la care cererea este considerată completă în sensul prevederilor prezentei scheme. Întreprinderea solicitantă transmite completarea documentației în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la primirea solicitării de informații și/sau documente pentru completarea cererii de acord pentru finanțare;

c) scrisoare de respingere a cererii de acord pentru finanțare, în cazul în care:

(i) cererea de acord pentru finanțare nu este însoțită de documentele prevăzute la art. 7;

(ii) nu sunt îndeplinite criteriile de eligibilitate prevăzute la art. 16 și condițiile prevăzute la art. 11 alin. (2) lit. c) și art. 16^1 din hotărâre;

(iii) întreprinderea nu respectă termenul de maximum 30 de zile lucrătoare de la data primirii scrisorii de înștiințare pentru transmiterea documentelor necesare în a doua etapă de evaluare;

(iv) întreprinderea nu respectă termenul de maximum 10 zile lucrătoare de la primirea solicitării de informații și/sau documente pentru completarea cererii de acord pentru finanțare”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 8, alin. (2) se modifică și va avea următorul conținut:

(2) În urma procesului de evaluare a cererii de acord pentru finanțare, Ministerul Finanțelor Publice transmite întreprinderilor solicitante, după caz:

a) acord pentru finanțare, dacă sunt îndeplinite cumulativ toate condițiile și criteriile de eligibilitate prevăzute de prezenta hotărâre;

b) solicitare de informații și/sau documente pentru completarea cererii de acord pentru finanțare, în cazul în care:

(i)există neconcordanțe în informațiile furnizate;

(ii)documentele nu respectă condițiile de conformitate prevăzute în anexa nr. 3;

(iii)se constată necesitatea unor documente suplimentare în vederea soluționării cererii.

Întreprinderea solicitantă transmite completarea documentației în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării de informații și/sau documente pentru completarea cererii de acord pentru finanțare;

c) scrisoare de respingere a cererii de acord pentru finanțare, în cazul în care:

(i)cererea de acord pentru finanțare nu este însoțită de documentele prevăzute la art. 3;

(ii)nu sunt îndeplinite în mod cumulativ toate condițiile și criteriile de eligibilitate prevăzute de prezenta hotărâre;

(iii)întreprinderea nu respectă termenul de maximum 15 zile lucrătoare de la data primirii solicitării de informații și/sau documente pentru completarea cererii de acord pentru finanțare”.

 

Anexa nr. 2 art. 8 alin. (3) din H.G. nr. 332/2014  (introdus prin H.G. nr. 598/2020)

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 8, după alin. (2) se introduce un nou alineat, alin. (3), cu următorul conținut:

(3) În urma procesului de evaluare a cererilor de acord pentru finanțare înregistrate și nesoluționate conform alin. (2) lit. a) și c) până la data epuizării bugetului anual alocat schemei, Ministerul Finanțelor Publice transmite întreprinderilor solicitante, după caz:

a) solicitare de informații și/sau documente pentru completarea cererii de acord pentru finanțare, în cazul în care:

(i)există neconcordanțe în informațiile furnizate;

(ii)documentele nu respectă condițiile de conformitate prevăzute în anexa nr. 3;

(iii)se constată necesitatea unor documente suplimentare în vederea soluționării cererii.

Întreprinderea solicitantă transmite completarea documentației în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării de informații și/sau documente pentru completarea cererii de acord pentru finanțare;

b) scrisoare de respingere a cererii de acord pentru finanțare, în cazul în care:

(i)cererea de acord pentru finanțare nu este însoțită de documentele prevăzute la art. 3;

(ii)nu sunt îndeplinite în mod cumulativ toate condițiile și criteriile de eligibilitate prevăzute de prezenta hotărâre;

(iii)întreprinderea nu respectă termenul de maximum 15 zile lucrătoare de la data primirii solicitării de informații și/sau documente pentru completarea cererii de acord pentru finanțare”.

 

Anexa nr. 2 art. 9 din H.G. nr. 332/2014  (modificat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2, art. 9 prevedea:

„Art. 9

Ministerul Finanțelor Publice finalizează a doua etapă de evaluare în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data la care întreaga documentație este considerată completă în sensul prevederilor prezentei scheme”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2, art. 9 se modifică și va avea următorul conținut:

Art. 9

Ministerul Finanțelor Publice finalizează procesul de evaluare a cererii de acord pentru finanțare în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data la care întreaga documentație este considerată completă în sensul prevederilor prezentei scheme”.

 

Anexa nr. 2 art. 10^1 din H.G. nr. 332/2014  (introdus prin H.G. nr. 598/2020)

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2, după art. 10 se introduce un nou articol, art. 10^1, cu următorul conținut:

Art. 10^1

(1) În cazul în care bugetul anual alocat schemei s-a epuizat, dar există cereri de acord pentru finanțare care nu s-au încadrat în bugetul alocat, dar care îndeplinesc cumulativ condițiile și criteriile de eligibilitate prevăzute de prezenta hotărâre, Ministerul Finanțelor Publice emite proiectul acordului pentru finanțare.

(2) Înregistrarea cererilor de acord pentru finanțare continuă și în cazul în care bugetul anual alocat schemei nu a fost aprobat prin legea anuală a bugetului de stat sau bugetul anual alocat schemei s-a epuizat. În cazul în care cererile de acord pentru finanțare înregistrate îndeplinesc cumulativ condițiile și criteriile de eligibilitate prevăzute de prezenta hotărâre, Ministerul Finanțelor Publice emite proiectul acordului pentru finanțare.

(3) Proiectele de acord pentru finanțare prevăzute la alin. (1) și (2) se aprobă în ordinea în care au fost emise, după aprobarea sau suplimentarea bugetului anual alocat schemei, în conformitate cu prevederile legilor bugetare anuale”.

 

Anexa nr. 2 art. 11 alin. (1) din H.G. nr. 332/2014  (modificat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 11, alin. (1) prevedea:

„(1) Ajutorul de stat se plătește întreprinderilor care au primit acord pentru finanțare, după efectuarea parțială sau totală a cheltuielilor eligibile, conform acordului pentru finanțare, în limita creditelor bugetare anuale aprobate”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 11, alin. (1) se modifică și va avea următorul conținut:

(1) Ajutorul de stat se poate plăti până în anul 2028 întreprinderilor care au primit acord pentru finanțare, după efectuarea parțială sau totală a cheltuielilor eligibile realizate conform acordului pentru finanțare, în limita creditelor bugetare anuale aprobate”.

 

Anexa nr. 2 art. 11 alin. (2) din H.G. nr. 332/2014  (abrogat prin H.G. nr. 598/2020)
Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 11, alin. (2) prevedea:

„(2) Prima plată a ajutorului de stat este condiționată de crearea a minimum 10 noi locuri de muncă pentru aceeași locație a realizării investiției, dintre acestea minimum 3 locuri de muncă pentru lucrători defavorizați”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 11, alin. (2) se abrogă.

 

Anexa nr. 2 art. 12 alin. (1) din H.G. nr. 332/2014  (modificat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 12, alin. (1) prevedea:

„(1) În vederea plății ajutorului de stat, întreprinderea transmite la Registratura generală a Ministerului Finanțelor Publice cel puțin următoarele documente:

a) cerere de plată a ajutorului de stat însoțită de documentele justificative, potrivit formularului prevăzut în anexa nr. 8;

b) stadiul creării și menținerii locurilor de muncă, potrivit formularului prevăzut în anexa nr. 9;

c) declarație pe propria răspundere privind realizarea investiției, potrivit formularului prevăzut în anexa nr. 10;

d) Abrogată.

d^1) certificat constatator, în original, emis de oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunalul unde își are sediul întreprinderea, în care să se menționeze cel puțin următoarele informații: datele de identificare, codul unic de înregistrare, asociații și reprezentanții legali ai întreprinderii, domeniul de activitate principal și toate domeniile secundare de activitate, punctele de lucru ale întreprinderii și data ultimei mențiuni înscrise în registru și obiectul acesteia;

e) situații financiare anuale aprobate, corespunzătoare ultimului exercițiu financiar încheiat, în copie, după caz;

f) certificat de atestare fiscală privind îndeplinirea obligațiilor de plată către bugetul de stat, fără debite restante, în original sau în copie legalizată;

g) certificat de atestare fiscală privind îndeplinirea obligațiilor de plată către bugetul local, inclusiv pentru punctele de lucru, fără debite restante, în original sau în copie legalizată;

h) confirmarea de la Agenția Națională de Administrare Fiscală – Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică în a cărei rază își are domiciliul fiscal întreprinderea a deschiderii contului pentru cod IBAN 50.70 „Disponibil din subvenții și transferuri”, în copie;

i) opis cu documentele transmise în vederea plății ajutorului de stat”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 12, alin. (1) se modifică și va avea următorul conținut:

(1) În vederea plății ajutorului de stat, întreprinderea transmite la Ministerul Finanțelor Publice cererea de plată a ajutorului de stat și formularul de decont, însoțite de documente justificative, potrivit Ghidului de plată elaborat în aplicarea prezentei hotărâri, aprobat prin ordin al ministrului finanțelor publice”.

 

Anexa nr. 2 art. 12 alin. (2) din H.G. nr. 332/2014  (abrogat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 12, alin. (2) prevedea:

„(2) Într-un an calendaristic, întreprinderea poate transmite maximum două cereri de plată a ajutorului de stat”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 12, alin. (2) se abrogă.

 

Anexa nr. 2 art. 13 alin. (2) din H.G. nr. 332/2014  (modificat prin H.G. nr. 598/2020)

 

Vechea reglementare

 

În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 13, alin. (2) prevedea:

„(2) În cazul în care se constată lipsa unor documente sau neconcordanțe între datele și informațiile transmise, Ministerul Finanțelor Publice transmite o solicitare de completare a cererii de plată a ajutorului de stat”.

 

Noua reglementare

 

Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 13, alin. (2) se modifică și va avea următorul conținut:

(2) În cazul în care se constată lipsa unor documente sau neconcordanțe între datele și informațiile transmise, Ministerul Finanțelor Publice transmite o solicitare de completare a cererii de plată a ajutorului de stat, cu confirmare de primire”.

H.G. nr. 332/2014 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru sprijinirea investițiilor care promovează dezvoltarea regională prin crearea de locuri de muncă – modificări (H.G. nr. 598/2020) was last modified: august 6th, 2020 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.