CSM selectează doi experţi specializaţi în domeniul insolvenţei persoanelor fizice

Universul Juridic
12 Iul 2016
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(Nici un vot momentan)
Vizualizari: 400

Despre

  • Cerințele de calificare
  • Documente necesare
  • Termen-limită: 30 septembrie 2016

Recomandări

 

Abonament PREMIUM gratuit pentru 30 de zile!

Odată cu trecerea la etapa UNIVERSUL JURIDIC PREMIUM atingem demersul inițial anunțat încă de la lansarea proiectului: accesul contra-cost pentru beneficiile PREMIUM. Demersul este necesar pentru susținerea unui conținut de calitate!

Vreau detalii!

Noi rămânem aceiași ca până acum! Veți beneficia de aceleași știri certificate editorial, editoriale de substanță, opinii punctuale și articole de specialitate, știri din domeniul juridic și reportaje cu care v-am obișnuit încă de la început!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Consiliul Superior al Magistraturii, în calitate de Promotor de Proiect, a anunțat inițierea unei proceduri pentru selecția a doi experți specializați în domeniul insolvenței persoanelor fizice, în vederea participării la conferința pe această temă care va fi organizată în cadrul proiectului „Întărirea capacității sistemului judiciar românesc de a răspunde noilor schimbări legislative și instituționale”, finanțat prin programul RO 24 „Întărirea capacității judiciare și cooperare”, Mecanismul Financiar Norvegian 2009-2014.

Obiectivul proiectului este acela de a contribui la funcționarea unui sistem judiciar eficient, prin consolidarea capacității acestuia de se adapta schimbărilor legislative și instituționale recente. Acest deziderat urmează a fi realizat prin acțiunile de formare dedicate îmbunătățirii cunoștințelor și abilităților practice ale diferitelor categorii profesionale din sistemul judiciar care se încadrează în publicul țintă al proiectului, pentru aplicarea unui cadru legal care cunoaște numeroase modificări și completări, cu impact negativ în felul în care este interpretată și aplicată legea de către instanțele naționale.

Având în vedere adoptarea Legii nr. 151/2015 privind procedura insolvenței persoanelor fizice, ce urmează să intre în vigoare la data de 31 decembrie 2016, reglementare cu impact substanțial asupra activității instanțelor și cu potențial deosebit de creare a unei jurisprudențe ezitante sau chiar contradictorii, s-a apreciat ca oportună și necesară organizarea în acest an a unei conferințe naționale de două zile, cu transmitere on-line, în acest domeniu, având drept obiectiv familiarizarea și formarea judecătorilor cu privire la noutățile aduse de acest act normativ. La această conferință vor fi invitați să participe aproximativ 75 de judecători cu competențe în soluționarea cauzelor privind insolvența persoanei fizice din cadrul judecătoriilor și tribunalelor. Conferința va beneficia de participarea a doi experți desemnați de Administrația Instanțelor din Norvegia, respectiv Consiliul Europei, parteneri ai proiectului.

Conferința este programată pentru perioada 8-9 decembrie 2016, la sediul Institutului Național al Magistraturii de la București.

Cerințe minime de calificare:

1. Studii superioare în științe juridice, absolvite cu diplomă de licență;

Conferinta raspunderea executorului judecatoresc

2. Experiență profesională efectivă de minimum 3 ani în domeniul de specialitate cerut (dreptul insolvenței), calculată de la data numirii sau dobândirii funcției (la calculul vechimii profesionale, în cazul judecătorilor, se va avea în vedere și perioada cuprinsă între data numirii în funcție ca judecător stagiar și data numirii în funcție ca judecător definitiv);

3. Cel puțin o participare în calitate de speaker/expert în cadrul unor conferințe sau seminarii naționale sau internaționale organizate în domeniul insolvenței sau insolvenței persoanei fizice.

4. Cel puțin 1 lucrare de specialitate publicată (articole, studii, cursuri, manuale, tratate) în domeniul dreptului insolvenței sau insolvenței persoanei fizice.

5. Plan detaliat de conferință, care va cuprinde toate etapele necesare pentru realizarea activității (de la planificare până la livrarea integrală a serviciilor expertului).

6. Scrisoarea de intenție, care va cuprinde oferta financiară privind onorariul solicitat/zi de activitate, maxim 2 zile/ conferință și indicarea temelor din tematica anexă la prezentul anunț, pe care expertul le va trata în cadrul expunerii.

7. Oferta tehnică, reprezentată de redactarea unui proiect de agendă a conferinței în domeniul insolvenței.

Dosarul candidatului va cuprinde, în mod obligatoriu, următoarele documente:

1. Scrisoare de intenție, care va include oferta financiară privind onorariul solicitat/zi de activitate, maxim 2 zile/ conferință și indicarea temelor din tematica anexă la prezentul anunț, pe care expertul le va trata în cadrul expunerii;

2. Plan detaliat de pregătire și expunere a temei în cadrul conferinței. Planul va cuprinde, cel puțin, informații privind scopul și obiectivele conferinței, indicații privind etapele de planificare și organizare a conferinței, metodele de formare pe care expertul intenționează să le utilizeze, temele pe care le va aborda, cu observarea tematicii indicate în anunț, precum și orice alte elemente pe care expertul le apreciază relevante în acest context. La elaborarea planului se vor avea în vedere grupul țintă al conferinței, durata (2 zile, a câte 8 ore fiecare), precum și numărul de experți români și străini care vor fi implicați în moderarea activității de formare.

3. Oferta tehnică, reprezentată de redactarea unui proiect de agendă a conferinței în domeniul insolvenței, care să reflecte temele de formare pentru care expertul și-a exprimat opțiunea. La elaborarea agendei se va avea în vedere faptul că activitatea se adresează unui grup țintă de 75 de judecători cu competențe în soluționarea cauzelor privind insolvența persoanei fizice din cadrul judecătoriilor și tribunalelor, precum și că la lucrările conferinței vor participa, pe parcursul celor două zile, 2 experți naționali, un expert al Administrației Instanțelor din Norvegia și un expert al Consiliului Europei;

4. Copie a diplomei de studii superioare în științe juridice;

5. Curriculum vitae (format Europass);

6. Lista de publicații (se vor menționa titlul, editura, anul apariției, tipul lucrării, publicația, dacă este cazul);

7. Alte documente justificative, după caz: certificate, adeverințe, referințe/ scrisori de recomandare, orice alte documente care pot susține afirmațiile ofertantului în sensul îndeplinirii criteriilor de selecție.

Experții selectați beneficiază de cazare (cu mic dejun și cina incluse), în limita sumei de 60 euro/ noapte (maxim 2 nopți, în funcție de prezența efectivă la conferință), decontarea transportului intern în limita sumei de 100 euro/călătorie dus-întors, precum și de mesele oferite (prânz și pauze de cafea) pe parcursul derulării conferinței. Toate beneficiile de natură financiară vor fi asigurate în baza contractului ce va fi încheiat între experți, pe de o parte și Consiliul Superior al Magistraturii și Institutul Național al Magistraturii, pe de altă parte.

Persoanele interesate pot transmite dosarul de înscriere până cel târziu la data de 30 septembrie 2016, cuprinzând documentele prevăzute în caietul de sarcini, pe adresa Consiliului Superior al Magistraturii (Calea Plevnei nr. 141 B, sector 6, București) sau în format electronic, la adresa de e-mail: dnica@csm1909.ro, în atenția doamnei Daniela Ion, consilier pentru afaceri europene, Direcția Afaceri Europene, Relații Internaționale și Programe (telefon: 021.319.81.89; fax: 021.311.69.44).

Pentru mai multe informații consultați sursa informației.

CSM selectează doi experți specializați în domeniul insolvenței persoanelor fizice was last modified: iulie 11th, 2016 by Universul Juridic

Recomandări

Revista de seară

Vezi tot

Abonează-te la newsletter

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.