ANPC. Pentru urgențe, consumatorii pot sesiza Autoritatea la un număr de WhatsApp

7 feb. 2022
Vizualizari: 121

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) informează că a fost înființat, în data de 7 februarie 2022, un număr special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje în aplicația WhatsApp.

Astfel, președintele ANPC afirmă că „Am înființat acest număr special, care se va afla în permanență la mine, pentru a putea fi cât mai aproape de consumator și a mă putea implica personal în gestionarea situațiilor urgente care pot apărea și care vor fi semnalate astfel”.

În acest sens, ANPC a pus la dispoziția consumatorilor din toată țara următorul număr pentru aplicația WhatsApp: 079 021 9551, la care sunt așteptate mesaje scrise și imagini care să sesizeze nereguli cu caracter de urgență în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor de pe întreg cuprinsul țării.

De exemplu, conducerea ANPC poate fi informată la acest număr de WhatsApp în legătură cu aspecte urgente precum: primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică și gaze naturale, cazuri de debranșări pentru neplată a unor facturi greșite la energie încă necorectate, precum și situații urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați sursa informației.

Sursa informației

(Copyright foto: freepik)

Vezi și ANPC. Concurs pentru ocuparea unui post de Comisar Șef grad II (24 februarie 2022)

ANPC. Pentru urgențe, consumatorii pot sesiza Autoritatea la un număr de WhatsApp was last modified: februarie 7th, 2022 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: