ANCPI. Proiect: Ordin pentru modificarea Procedurii și modalității de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de UAT
Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI) a supus dezbaterii publice Proiectul de Ordin privind modificarea și completarea Procedurii și modalității de alocare a sumelor, precum și raportarea de către beneficiari a stadiului de execuție a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică inițiate de unitățile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, cu modificările și completările ulterioare.
Redăm, în continuare, principalele prevederi propuse prin proiect:
„Art. 1 − Procedura și modalitatea de alocare a sumelor, precum și raportarea de către beneficiari a stadiului de execuție a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică inițiate de unitățile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, cu modificările și completările ulterioare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 1 august 2016, se modifică și se completează conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2 − Prezentul Ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I”.
ANEXĂ
Procedura și modalitatea de alocare a sumelor, precum și raportarea de către beneficiari a stadiului de execuție a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică inițiate de unitățile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, cu modificările și completările ulterioare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 01 august 2016, se modifică și se completează după cum urmează:
1. La articolul 5 punctul 7, alineatul (2) se modifică după cum urmează:
„(2) Contractele de finanțare se încheie în limita creditelor de angajament comunicate prin fila de buget, pentru o perioadă de cel mult 20 de luni”.
2. La articolul 5 punctul 7, alineatul (2¹) se abrogă.
(2¹) abrogat.
3. La articolul 5 punctul 7, se introduce un nou alineat, alineatul (2^9), cu următorul cuprins:
„(2^9) Perioada de valabilitate de 18 luni a contractelor de finanțare încheiate în anul 2021, precum și în trimestrul I și trimestrul II ale anului 2022 se prelungește până la 20 luni”.
De asemenea, propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi transmise, în perioada 17-27 februarie 2022, la adresa e-mail: transparenta@ancpi.ro.
Pentru mai multe detalii cu privire la proiect și la referatul de aprobare, vă rugăm să accesați sursa informației.
(Copyright foto: freepik)