Consiliul Concurenței. Analiza comerțului online în patru domenii de activitate

7 iul. 2021
Vizualizari: 169

Consiliul Concurenței a informat că analizează comerțul online în patru sectoare digitale de activitate, la nivelul României, pentru a evalua caracteristicile acestora și impactul pe care îl au asupra concurenței. Cele patru sectoare analizate sunt: servicii de intermediere a livrărilor online; servicii de intermediere online a cazărilor, servicii de comercializare online a pachetelor turistice și servicii de publicitate online.

De asemenea, prin această analiză se urmărește identificarea cadrului și modului de funcționare a piețelor online din România, condițiile în care se desfășoară negocierile în fiecare sector, tendințele în furnizarea de servicii de intermediere online, precum și existența unui posibil impact asupra firmelor românești care utilizează servicii de intermediere online urmare a apariției unor condiții nefavorabile.

Astfel, Consiliul va analiza raporturile între restaurante și platformele de livrări online, comportamentul platformelor cu specific turistic atât față de partenerii contractuali, cât și față de consumatori posibilul dezavantaj din punct de vedere concurențial al firmelor românești în ceea ce privește furnizarea de servicii de publicitate online.

Pentru comunicatul integral, vă invităm să accesați sursa informației.

Sursa informației

🔔Vezi și Consiliul Concurenței va analiza activitatea de racordare la rețelele de energie electrică și gaze naturale, în urma noilor modificări legislative

Consiliul Concurenței. Analiza comerțului online în patru domenii de activitate was last modified: iulie 7th, 2021 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: