ANAF. Call center, la dispoziția contribuabililor

7 iul. 2022
Vizualizari: 316

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) oferă îndrumare și asistență contribuabililor în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației prin intermediul Call-Center-ului, la numărul de telefon: 031.403.91.60.

Astfel, îndrumarea și asistența contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să acționeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se adapta unei obligații de declarare sau de plată.

De asemenea, agenții Call-center oferă asistență contribuabililor și prin intermediul serviciului de chat în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul ANAF.

Totodată, ANAF derulează o serie de proiecte de digitalizare în vederea asigurării conformării voluntare a contribuabililor și își adaptează și îmbunătățește permanent serviciile pentru a facilita interacțiunea contribuabililor cu autoritatea fiscală.

Pentru mai multe detalii, vă invităm să accesați sursa informației.

(Copyright: freepik.com)

Sursa informației

🔿ANAF. Modalitatea de comunicare securizată

ANAF. Call center, la dispoziția contribuabililor was last modified: iulie 7th, 2022 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: