134 views
Consiliul Concurenței organizează procedura de selecție a candidaților pentru funcțiile de demnitate publică vacante din cadrul Consiliului Concurenței, în luna iulie a anului 2023, respectiv două mandate de consilieri de concurenţă, fiecare cu o durată de 5 ani.
Astfel, persoanele interesate de candidatura menţionată vor transmite în plic sigilat, însoţit de un opis detaliat privind documentele transmise şi numărul de pagini, următoarele înscrisuri:
− Scrisoare de intenţie pentru ocuparea funcţiei vacante, menţionând expres mandatul pentru care candidează. În cazul în care o persoană candidează pentru mai multe funcţii vacante, se va include câte o scrisoare de intenţie pentru fiecare dintre funcţiile vacante pentru care aceasta candidează;
− Curriculum vitae în limba română, redactat în format european;
− Copie de pe un document de identitate, eliberat de autorităţile române sau ale unui alt stat membru al Uniunii Europene ori aparţinând Spaţiului Economic European ori Confederaţiei Elveţiene;
− Atestat privind cunoaşterea limbii române, pentru cetăţenii străini;
− Cazier judiciar;
− Copie legalizată după diplomă de absolvire a studiilor superioare;
− Documente care să ateste înalta competenţă profesională în domeniul concurenţei;
− Documente care să ateste vechimea de minimum 10 ani în activităţi din domeniul economic sau juridic;
− Declaraţie pe proprie răspundere a candidatului, din care să reiasă faptul că nu se află într-o stare de incompatibilitate sau conflict de interese;
− Declaraţie pe proprie răspundere a candidatului că nu a avut calitatea de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile Ordonanţei de Urgenţă nr. 24 din 5 martie 2008 privind accesul la propriul dosar şi deconspirarea Securităţii, aprobată prin Legea nr. 293/2008;
− Alte documente care să ateste absolvirea unor cursuri de masterat, doctorat, alte studii şi specializări, premii, recomandări. Diplomele de studii obţinute în străinătate şi/sau documentele emise de autorităţi străine se vor depune în traducere legalizată în limba română.
De asemenea, procedura de selecţie cuprinde următoarele etape:
− Verificarea dosarelor de înscriere, din punctul de vedere al îndeplinirii condiţiilor de numire prevăzute de Legea concurenţei nr. 21/1996. Candidaţii a căror candidatură a fost respinsă pot depune contestaţie în termen de 2 zile calendaristice de la data comunicării, respectiv afişării rezultatelor;
− Susţinerea unui interviu în faţa membrilor Colegiului Consultativ, de către candidaţii a căror candidatură a fost admisă. Data susţinerii interviurilor va fi stabilită după soluţionarea contestaţiilor, urmând a fi comunicată cu celeritate candidaţilor admişi. Neprezentarea la interviu atrage invalidarea respectivei candidaturi;
− Desemnarea, prin vot secret, a candidaţilor în cadrul şedinţei Colegiului Consultativ.
Pentru mai multe detalii, vă invităm să accesați sursa informației.
(Copyright: freepik.com)