4.063 views
Update 12 noiembrie 2020: Soluționare contestații/Desfășurare interviu
Potrivit site-ului oficial (www.csm1909.ro), Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a publicat rezultatul soluționării contestațiilor la rezultatele verificării dosarelor candidaților înscriși, calendarul actualizat, precum și un anunț privind desfășurarea interviului din cadrul procedurii de selecţie a unor experţi în implementare, în cadrul proiectului „Optimizarea managementului la nivelul sistemului judiciar. Componenta de instanțe judecătorești”.
Atașăm documentele publicate:
Tabel centralizator final în urma soluţionării contestaţiilor;
Calendar actualizat al procedurii de selecție;
Anunț privind desfășurarea etapei evaluării pe bază de interviu.
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să accesați sursa informației.
Update 9 noiembrie 2020: Tabel rezultate verificare dosare
Potrivit site-ului oficial (www.csm1909.ro), Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a publicat tabelul privind rezultatele verificării dosarelor condidaților înscriși în cadrul procedurii de selecţie a unor experţi în implementare, în cadrul proiectului „Optimizarea managementului la nivelul sistemului judiciar. Componenta de instanțe judecătorești”.
Tabelul poate fi vizualizat aici.
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să accesați sursa informației.
Update 3 noiembrie 2020: Amânare rezultate verificare dosare
Potrivit site-ului oficial (www.csm1909.ro), Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a publicat un anunț privind amânarea afișării rezultatelor verificării dosarelor condidaților înscriși în cadrul procedurii de selecţie a unor experţi în implementare, în cadrul proiectului „Optimizarea managementului la nivelul sistemului judiciar. Componenta de instanțe judecătorești”.
Astfel, acestea vor fi afișate în data de 9 noiembrie 2020.
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să accesați sursa informației.
Update 23 octombrie 2020: Clarificări
Potrivit site-ului oficial (www.csm1909.ro), Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a publicat o serie de clarificări la anunțul privind selecţia unor experţi în implementare, în cadrul proiectului „Optimizarea managementului la nivelul sistemului judiciar. Componenta de instanțe judecătorești”.
Clarificările pot fi vizualizate aici.
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să accesați sursa informației.
Potrivit site-ului oficial (www.csm1909.ro), Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a publicat un anunț privind selecţia unor experţi în implementare, în cadrul proiectului „Optimizarea managementului la nivelul sistemului judiciar. Componenta de instanțe judecătorești”.
Astfel, pentru testarea modelului de management standard integrat conceput în cadrul proiectului, Consiliul Superior al Magistraturii va proceda la selecția unui număr de 165 experți externi în implementare, care vor avea atribuții de asistenți ai judecătorului și își vor desfășura activitatea în cadrul a 19 instanțe pilot.
Dosarul de candidatură va cuprinde următoarele documente:
a) formularul tip privind cererea de înscriere la procedura de selecție, adresată președintelui Consiliului Superior al Magistraturii (conform formularului din anexa 2); în cererea de înscriere se va menționa în mod expres instanța pilot pentru care se depune candidatura, nefiind posibilă înscrierea pentru mai multe instanțe pilot; de asemenea, în cadrul cererii de înscriere la selecție, candidații vor indica locul de muncă actual, dacă este cazul;
b) copie certificată pentru conformitate cu originalul a actului de identitate sau a oricărui alt document care atestă identitatea potrivit legii, după caz;
c) curriculum vitae în format european în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;
d) scrisoare de intenție;
e) copie certificată pentru conformitate cu originalul a diplomei de licență sau copie certificată a documentului de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României eliberat conform legislației în vigoare la momentul întocmirii;
f) copie certificată pentru conformitate cu originalul a certificatului de căsătorie, în cazul în care există diferență de nume între actul de identitate și actul de studii;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate a candidatului, corespunzătoare naturii postului, eliberată cu cel mult 6 luni anterior datei limită de înscriere;
h) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu a suferit condamnări definitive pentru infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar atrage incompatibilitatea cu exercitarea atribuțiilor specifice poziției pentru care se depune candidatura; în situaţia în care dosarul de candidatură conţine declaraţia pe proprie răspundere, cazierul judiciar va fi depus cel mai târziu la data semnării contractului individual de muncă.
Termenul limită pentru depunerea candidaturilor este data de 27 octombrie 2020.
Normele metodologice privind evaluarea prin interviu pot fi vizualizate aici.
Procedura internă selecție experți în implementare poate fi consultată aici.
Anexele sunt disponibile aici.
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să accesați sursa informației.