784 views
Anexa nr. 10 pct. 14 lit. g) la OMEF nr. 2007/2008 (modificat prin OMFP nr. 930/2015)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, pct. 14 lit. g) prevedea faptul că unităţile care solicită autorizaţie de funcţionare vor depune la direcţia de specialitate cu atribuţii de management al domeniilor reglementate specific din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor un dosar cu următorul conţinut:
(…)
g) nota de constatare, care să ateste existenţa cerinţelor prevăzute la pct. 1-4 şi 7, întocmită de o echipă de specialişti, compusă din:
– un reprezentant al Direcţiei generale management al domeniilor reglementate specific din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor;
– un reprezentant al Direcţiei de reglementări contabile din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor;
– un reprezentant al Direcţiei generale juridice din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor;
– un reprezentant al Direcţiei generale a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor;
– un reprezentant al Direcţiei generale de inspecţie fiscală din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;
– un reprezentant al direcţiei generale a finanţelor publice judeţene sau a municipiului Bucureşti, după caz;
– un reprezentant al Companiei Naţionale „Imprimeria Naţională” – S.A.
Nota de constatare va fi semnată de ambele părţi.
Potrivit noii reglementări, pct. 14 lit. g) prevede: „Unităţile care solicită autorizaţie de funcţionare vor depune la direcţia de specialitate cu atribuţii de management al domeniilor reglementate specific din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor un dosar cu următorul conţinut:
(…)
g) nota de constatare, care conţine propunerea de acordare sau neacordare a autorizaţiei de funcţionare din perspectiva respectării cerinţelor prevăzute la pct. 1-4 întocmită de o echipă de specialişti, compusă din:
– un reprezentant al Direcţiei generale management al domeniilor reglementate specific din cadrul Ministerului Finanţelor Publice;
– un reprezentant al Direcţiei de legislaţie şi reglementări contabile din cadrul Ministerului Finanţelor Publice;
– un reprezentant al Direcţiei generale juridice din cadrul Ministerului Finanţelor Publice;
– un reprezentant al Direcţiei generale a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Finanţelor Publice;
– un reprezentant al Direcţiei generale coordonare inspecţie fiscală din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;
– un reprezentant al organului fiscal competent cu administrarea contribuabilului;
– un reprezentant al Companiei Naţionale «Imprimeria Naţională» – S.A.
Nota de constatare va fi semnată de ambele părţi”.
Anexa nr. 12 la OMEF nr. 2007/2008 (modificat prin OMFP nr. 930/2015)
Anexa nr. 13 la OMEF nr. 2007/2008 (modificat prin OMFP nr. 930/2015)
Sintagma voucher de vacanţă din OMEF nr. 2007/2008 (modificat prin OMFP nr. 930/2015)
Alte prevederi ale OMFP nr. 930/2015
Potrivit art. II, autorizaţiile de funcţionare emise unităţilor emitente de tichete de masă până la intrarea în vigoare a respectivului ordin îşi păstrează valabilitatea până la data expirării şi sunt considerate autorizaţii de funcţionare emise unităţilor emitente de tichete de masă pe suport hârtie.
- 1
- 2