119 views
UPDATE: Rezultate finale
Ministerul Culturii a publicat rezultatele finale ale sesiunii de finanţare a revistelor şi publicaţiilor culturale, altele decât cele propuse de uniunile de creatori din România, membre ale Alianţei Naţionale a Uniunilor de Creatori, pentru anul 2022.
Rezultatele pot fi consultate accesând sursa informației.
UPDATE: Rezultate preliminare
Ministerul Culturii a publicat rezultatele evaluării dosarelor depuse în cadrul sesiunii de finanţare a revistelor şi publicaţiilor culturale, altele decât cele propuse de uniunile de creatori din România, membre ale Alianţei Naţionale a Uniunilor de Creatori, pentru anul 2022.
Rezultatele pot fi consultate accesând sursa informației.
De asemenea, contestaţiile se pot depune în perioada 17-19 august 2022, la sediul Ministerului Culturii, pentru Direcţia Cultură Scrisă şi Creaţie Contemporană.
Ministerul Culturii a anunțat lansarea procedurii de selecţie a revistelor şi publicaţiilor culturale, altele decât cele propuse de Uniunile de Creatori din România, membre ale Alianţei Naţionale a Uniunilor de Creatori, pentru anul 2022, în conformitate cu prevederile Legii nr. 136/2015 pentru finanţarea revistelor de cultură reprezentative din România.
Astfel, solicitanţii vor depune dosarul de finanţare, care trebuie să conţină următoarele documente, disponbile în Anexă:
a) cererea pentru acordarea finanţării, cuprinzând atributele de identificare ale revistelor sau entităţilor beneficiare;
b) câte 1 exemplar din ultimele trei numere ale revistei/1 exemplar pentru cele cu mai puţin de trei numere/zece articole reprezentative din ultimele trei numere pentru revistele online;
c) tirajul sau media vizualizărilor;
d) CV-urile redactorilor şi ale principalilor colaboratori;
e) proiectul editorial (care trebuie să cuprindă, printre altele, titlul revistei şi Fişa de antecalcul, prevăzută în Anexa nr. 1);
f) declaraţia întreprinderii/întreprinderii unice privind cumulul ajutoarelor de stat/de minimis, prevăzută în Anexa nr. 2.
Documentele menţionate mai sus se completează cu copii semnate şi certificate „conform cu originalul” după următoarele documente:
a) actul de înfiinţare sau constitutiv şi statut, acte doveditoare ale sediului, alte acte adiţionale, după caz;
b) Certificat de atestare fiscală eliberat de ANAF şi Certificat de atestare fiscală eliberat de administraţia publică locală, în termen de valabilitate;
c) certificatul de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, unde este cazul;
d) hotărârea judecătorească definitivă de înfiinţare, care să ateste personalitatea juridică, unde este cazul;
e) Codul de identificare fiscală – CIF/CUI;
f) ultimele situaţii financiare anuale depuse la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
De asemenea, ofertele pot fi transmise şi prin poştă sau curier, cu confirmare de primire, până la data de 5 august 2022 (ora 14:30).
(Copyright foto: freepik)
Detalii suplimentare pot fi consultate accesând sursa informației.