[UPDATE: Rezultate finale] Ministerul Culturii. Procedura de selecţie şi finanţare a revistelor şi publicaţiilor culturale

25 aug. 2022
Vizualizari: 292

UPDATE: Rezultate finale

Ministerul Culturii a publicat rezultatele finale ale sesiunii de finanțare a revistelor și publicațiilor culturale, altele decât cele propuse de uniunile de creatori din România, membre ale Alianței Naționale a Uniunilor de Creatori, pentru anul 2022.

Rezultatele pot fi consultate accesând sursa informației.

 

Sursa informației


UPDATE: Rezultate preliminare

Ministerul Culturii a publicat rezultatele evaluării dosarelor depuse în cadrul sesiunii de finanțare a revistelor și publicațiilor culturale, altele decât cele propuse de uniunile de creatori din România, membre ale Alianței Naționale a Uniunilor de Creatori, pentru anul 2022.

Rezultatele pot fi consultate accesând sursa informației.

De asemenea, contestațiile se pot depune în perioada 17-19 august 2022, la sediul Ministerului Culturii, pentru Direcția Cultură Scrisă și Creație Contemporană.

 

Sursa informației


Ministerul Culturii a anunțat lansarea procedurii de selecție a revistelor și publicațiilor culturale, altele decât cele propuse de Uniunile de Creatori din România, membre ale Alianței Naționale a Uniunilor de Creatori, pentru anul 2022, în conformitate cu prevederile Legii nr. 136/2015 pentru finanțarea revistelor de cultură reprezentative din România.

Astfel, solicitanții vor depune dosarul de finanțare, care trebuie să conțină următoarele documente, disponbile în Anexă:

a) cererea pentru acordarea finanțării, cuprinzând atributele de identificare ale revistelor sau entităților  beneficiare;

b) câte 1 exemplar din ultimele trei numere ale revistei/1 exemplar pentru cele cu mai puțin de trei numere/zece articole reprezentative din ultimele trei numere pentru revistele online;

c) tirajul sau media vizualizărilor;

d) CV-urile redactorilor și ale principalilor colaboratori;

e) proiectul editorial (care trebuie să cuprindă, printre altele, titlul revistei și Fișa de antecalcul, prevăzută în Anexa nr. 1);

f) declarația întreprinderii/întreprinderii unice privind cumulul ajutoarelor de stat/de minimis, prevăzută în Anexa nr. 2.

Documentele menționate mai sus se completează cu copii semnate și certificate „conform cu originalul” după următoarele documente:

a) actul de înființare sau constitutiv și statut, acte doveditoare ale sediului, alte acte adiționale, după caz;

b) Certificat de atestare fiscală eliberat de ANAF și Certificat de atestare fiscală eliberat  de administrația publică locală, în termen de valabilitate;

c) certificatul de înscriere în Registrul asociațiilor și fundațiilor, unde este cazul;

d) hotărârea judecătorească definitivă de înființare, care să ateste personalitatea juridică, unde este cazul;

e) Codul de identificare fiscală – CIF/CUI;

f) ultimele situații financiare anuale depuse la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

De asemenea, ofertele pot fi transmise și prin poștă sau curier, cu confirmare de primire, până la data de 5 august 2022 (ora 14:30).

(Copyright foto: freepik)

Detalii suplimentare pot fi consultate accesând sursa informației.

Sursa informației

🔔Vezi și Ministerul Culturii. Concurs de recrutare în vederea ocupării unei funcții publice de execuție vacantă, de consilier, la Compartimentul Cultură Scrisă (4 august 2022)

[UPDATE: Rezultate finale] Ministerul Culturii. Procedura de selecție și finanțare a revistelor și publicațiilor culturale was last modified: august 25th, 2022 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: