86 views
Potrivit unui anunț (www.posturi.gov.ro), Primăria Sectorului 2 din București organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacante, de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Juridic.
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, în concret:
– au cetățenia română și domiciliul în România;
– cunosc limba română, scris și vorbit;
– au vârsta de minimum 18 ani împliniți;
– au capacitate deplină de exercițiu;
– au o stare de sănătate corespunzătoare funcției publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
– îndeplinesc condițiile de studiu prevăzute de lege pentru funcția publică;
– îndeplinesc condițiile specifice pentru ocuparea funcției publice;
– nu au fost condamnați pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
– nu au fost destituiți dintr-o funcție publică sau nu le-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
– nu au desfășurat activitate de poliție politică, astfel cum este definită prin lege.
Aceștia trebuie să cumuleze și îndeplinirea condițiilor specifice de participare, mai precis:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în științe juridice;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 7 ani;
– cunoștințe operare PC la nivel mediu (testate prin probă suplimentară eliminatorie);
– competență profesională, confidențialitate, integritate, bune abilități de comunicare.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 15 iulie 2019, ora 10.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 25 iulie 2019, ora 10.00: proba suplimentară de testare a cunoștințelor PC;
– 29 iulie 2019, ora 10.00: proba scrisă;
– data și proba interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conțină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008:
– formularul de înscriere;
– copia actului de identitate;
– copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
– cazierul judiciar;
– adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Sectorului 2 din Bucureşti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, telefon 021/252.83.78, e-mail infopublice@ps2.ro.