334 views
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 13, alin. (1)-(4) prevedeau:
„(1) Cererea-tip de înscriere se poate completa online sau la secretariatul unității de învățământ la care părintele/tutorele legal instituit/reprezentantul legal dorește înscrierea copilului.
(2) Completarea cererii-tip de înscriere se face în perioada prevăzută de calendarul înscrierii, prin introducerea în aplicația informatică a datelor furnizate de părinte/tutorele legal instituit/reprezentantul legal.
(3) Validarea cererii-tip de înscriere este obligatorie și se face la unitatea de învățământ la care părintele/tutorele legal instituit/reprezentantul legal dorește înscrierea, în prezența părintelui/tutorelui legal instituit/reprezentantului legal și a cel puțin unui membru din comisia de înscriere, conform programării realizate de către unitatea de învățământ, zilnic, în intervalul orar 8,00-18,00 (luni-joi), respectiv 8,00-17,00 (vineri).
(4) Validarea cererii-tip de înscriere constă în compararea datelor introduse în aplicația informatică cu documentele depuse de către părinte/tutorele legal instituit/reprezentantul legal, tipărirea, verificarea și semnarea de către părinte/tutorele legal instituit/reprezentantul legal a fișei tipărite”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 13, alin. (1)-(4) se modifică și vor avea următorul conținut:
„(1) Cererea-tip de înscriere se poate completa online, transmite prin e-mail, prin poştă sau se poate depune la secretariatul unităţii de învăţământ la care părintele/tutorele legal instituit/reprezentantul legal doreşte înscrierea copilului.
(2) Completarea cererii-tip de înscriere se face în perioada prevăzută de calendarul înscrierii, prin introducerea în aplicaţia informatică a datelor furnizate de părinte/tutorele legal instituit/reprezentantul legal. În situaţia completării online a cererii de înscriere sau a transmiterii prin e-mail sau prin poştă, părintele/tutorele legal instituit/reprezentantul legal va transmite unităţii de învăţământ declaraţia-tip pe propria răspundere, prevăzută în anexa nr. 3, cu privire la veridicitatea informaţiilor introduse în cerere, respectiv recomandarea de înscriere în clasa pregătitoare, în situaţia menţionată la art. 6 alin. (1).
(3) Validarea cererii-tip de înscriere este obligatorie şi se face la unitatea de învăţământ la care părintele/tutorele legal instituit/reprezentantul legal solicită înscrierea sau prin intermediul mijloacelor electronice şi constă în compararea datelor introduse în aplicaţia informatică cu documentele transmise de către părinte/tutorele legal instituit/reprezentantul legal. Prezentarea de înscrisuri false se pedepseşte conform legii şi atrage pierderea locului obţinut prin fraudă.
(4) În situaţia depunerii cererii-tip de înscriere şi a documentelor justificative direct la unitatea de învăţământ, verificarea şi validarea datelor introduse se fac în prezenţa părintelui/tutorelui legal instituit/reprezentantului legal şi a cel puţin unui membru din comisia de înscriere, conform programării realizate de către unitatea de învăţământ”.
Anexa nr. 2 art. 14 alin. (3)-(4) din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (modificat prin OMEC nr. 4244/2020)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 14, alin. (3)-(4) prevedeau:
„(3) În cazul în care cererea-tip de înscriere este completată pentru un copil care împlinește vârsta de 6 ani în perioada 1 septembrie-31 decembrie 2020 inclusiv, alături de documentele menționate la alin. (2) părintele/tutorele legal instituit/reprezentantul legal depune și o copie a documentului prin care CJRAE/CMBRAE comunică rezultatul pozitiv al evaluării dezvoltării psihosomatice a copilului.
(4) În cazul în care solicită înscrierea la altă unitate de învățământ decât școala de circumscripție, pe lângă documentele menționate la alin. (2) și, după caz, la alin. (3), părinții/tutorii legal instituiți/reprezentanții legali depun și documente care dovedesc îndeplinirea criteriilor de departajare, stabilite în conformitate cu art. 10”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 14, alin. (3)-(4) se modifică și vor avea următorul conținut:
„(3) În cazul în care cererea-tip de înscriere este completată pentru un copil care împlineşte vârsta de 6 ani în perioada 1 septembrie-31 decembrie 2020 inclusiv, alături de documentele menţionate la alin. (2), părintele/tutorele legal instituit/reprezentantul legal depune/transmite şi o copie a recomandării de înscriere în clasa pregătitoare.
(4) În cazul în care solicită înscrierea la altă unitate de învăţământ decât şcoala de circumscripţie, pe lângă documentele menţionate la alin. (2) şi, după caz, la alin. (3), părinţii/tutorii legal instituiţi/reprezentanţii legali depun/transmit pe e-mail sau prin poştă şi documente în copie simplă care dovedesc îndeplinirea criteriilor de departajare, stabilite în conformitate cu art. 10”.
Anexa nr. 15 art. 14 alin. (1) și alin (3)-(6) din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (modificat prin OMEC nr. 4244/2020)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 15, alin. (1) și alin. (3)-(6) prevedeau:
„(1) În momentul prezentării la unitatea de învățământ pentru completarea cererii-tip de înscriere, părinții/tutorii legal instituiți/reprezentanții legali sunt informați că aplicația informatică nu permite înscrierea copilului la mai multe unități de învățământ.
(…)
(3) În momentul prezentării la unitatea de învățământ pentru completarea sau validarea cererii-tip de înscriere, părinții/tutorii legal instituiți/reprezentanții legali sunt informați cu privire la prevederile prezentei metodologii, la modalitatea de definire a numărului de locuri libere și la criteriile de departajare generale și specifice care sunt utilizate în cazul în care numărul de opțiuni pentru respectiva unitate de învățământ este mai mare decât numărul de locuri libere. Unitățile de învățământ pun la dispoziția părinților/tutorilor/împuterniciților legali aceste informații și prin afișare.
(4) Pentru validarea cererii-tip de înscriere, un membru al comisiei de înscriere din unitatea de învățământ tipărește fișa completată în aplicația informatică, în prezența părintelui.
(5) După tipărire, cererea-tip de înscriere este verificată și semnată de părinte/tutorele legal instituit/împuternicitul legal.
(6) În cazul existenței unei erori în transcrierea datelor, părinții/tutorii legal instituiți/reprezentanții legali o semnalează pe loc, iar membrul comisiei de înscriere din unitatea de învățământ procedează la corectarea greșelii în baza de date computerizată și retipărește cererea-tip de înscriere corectată din calculator, în vederea semnării de către părinte/tutorele legal instituit/împuternicitul legal”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 15, alin. (1) și alin. (3)-(6) se modifică și vor avea următorul conținut:
„(1) Inspectoratele şcolare şi unităţile de învăţământ informează părinţii/tutorii legal instituiţi/reprezentanţii legali prin afişare la avizier şi postare pe site-urile instituţiilor, după caz, cu privire la faptul că aplicaţia informatică nu permite înscrierea la mai multe unităţi de învăţământ.
(…)
(3) Inspectoratele şcolare şi unităţile de învăţământ informează părinţii/tutorii legal instituiţi/reprezentanţii legali prin afişare la avizier şi postare pe site-urile instituţiilor, după caz, cu privire la următoarele aspecte:
a) prevederile prezentei metodologii privind înscrierea în învăţământul primar;
b) modalitatea de stabilire a numărului de locuri libere;
c) criteriile de departajare generale şi specifice care sunt utilizate în cazul în care numărul de opţiuni pentru respectiva unitate de învăţământ este mai mare decât numărul de locuri libere.
(4) Pentru validarea cererii-tip de înscriere, în situaţia în care părintele/tutorele legal instituit/reprezentantul legal depune direct documentele la unitatea de învăţământ, un membru al comisiei de înscriere din unitatea de învăţământ tipăreşte fişa completată în aplicaţia informatică, în prezenţa părintelui.
(5) Validarea fişei tipărite din aplicaţia informatică poate fi realizată prin semnătură la sediul unităţii de învăţământ sau prin mijloace electronice, după caz.
(6) În situaţia în care comisia de înscriere din unitatea de învăţământ identifică erori sau neclarităţi în completarea cererii-tip sau în documentele depuse/transmise, părinţii/tutorii legal instituiţi/reprezentanţii legali vor fi contactaţi de către comisia de înscriere în învăţământul primar din unitatea de învăţământ în vederea remedierii acestora, iar procesul de validare se reia în conformitate cu prevederile alin. (4) şi (5) şi cu încadrarea în termenele prevăzute de Calendarul înscrierii în învăţământul primar, prevăzut în anexa nr. 1 la ordin”.
Anexa nr. 2 art. 16 alin. (1) lit. a) din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (modificat prin OMEC nr. 4244/2020)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 16 alin. (1), lit. a) prevedea:
„(1) După încheierea perioadei de completare și validare a cererilor-tip de înscriere, cuprinderea copiilor în clasa pregătitoare se face în două etape succesive, după cum urmează:
a) prima etapă, în care repartizarea copiilor se face pe baza informațiilor din cererile-tip de înscriere și din documentele depuse de părinți/tutorii legal instituiți/reprezentanții legali, folosind aplicația informatică și pe baza deciziilor consiliilor de administrație ale unităților de învățământ, luate în urma aplicării criteriilor de departajare pentru copiii din alte circumscripții școlare;”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 16 alin. (1), lit. a) se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) După încheierea perioadei de completare și validare a cererilor-tip de înscriere, cuprinderea copiilor în clasa pregătitoare se face în două etape succesive, după cum urmează:
a) prima etapă, în care repartizarea copiilor se face pe baza informaţiilor din cererile-tip de înscriere şi din documentele depuse/transmise de părinţi/tutorii legal instituiţi/reprezentanţii legali, folosind aplicaţia informatică, şi pe baza deciziilor consiliilor de administraţie ale unităţilor de învăţământ, luate în urma aplicării criteriilor de departajare pentru copiii din alte circumscripţii şcolare;”.
Anexa nr. 2 art. 17 alin. (1) din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (modificat prin OMEC nr. 4244/2020)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 17, alin. (1) prevedea:
„(1) În prima etapă, procesarea cererilor-tip de înscriere se desfășoară la Comisia națională de înscriere a copiilor în învățământul primar, denumită în continuare Comisia națională, cu ajutorul aplicației informatice, și la nivelul unităților de învățământ, pe baza informațiilor din cererile-tip de înscriere și din documentele depuse de părinți/tutorii legal instituiți/reprezentanții legali”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 17, alin. (1) se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) În prima etapă, procesarea cererilor-tip de înscriere se desfăşoară la Comisia naţională de înscriere a copiilor în învăţământul primar, denumită în continuare Comisia naţională, cu ajutorul aplicaţiei informatice, şi la nivelul unităţilor de învăţământ, pe baza informaţiilor din cererile-tip de înscriere şi din documentele depuse/transmise de părinţi/tutorii legal instituiţi/reprezentanţii legali”.
Anexa nr. 2 art. 19 alin. (1) din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (modificat prin OMEC nr. 4244/2020)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 19, alin. (1) prevedea:
„(1) În a doua fază de înscriere, în conformitate cu calendarul înscrierii și cu programul afișat, la fiecare unitate de învățământ la care au rămas locuri libere, comisia de înscriere din unitatea de învățământ analizează cererile-tip de înscriere și documentele depuse de părinții/tutorii legal instituiți/ reprezentanții legali ai copiilor care au domiciliul în afara circumscripției școlare”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 19, alin. (1) se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) În a doua fază de înscriere, în conformitate cu calendarul înscrierii şi cu programul afişat, la fiecare unitate de învăţământ la care au rămas locuri libere, comisia de înscriere din unitatea de învăţământ analizează cererile-tip de înscriere şi documentele depuse/transmise de părinţi/tutorii legal instituiţi/ reprezentanţii legali ai copiilor care au domiciliul în afara circumscripţiei şcolare”.
Anexa nr. 2 art. 25 alin. (1) și alin. (3) din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (modificat prin OMEC nr. 4244/2020)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 25, alin. (1) și alin. (3) prevedeau:
„(1) Părinții/Tutorii legal instituiți/Reprezentanții legali ai copiilor menționați la art. 24 depun cererea-tip de înscriere în învățământul primar online sau la secretariatul școlii aflate pe prima poziție din cele 3 opțiuni exprimate pentru etapa a doua.
(…)
(3) Validarea cererii-tip de înscriere se face la unitatea de învățământ aflată pe prima poziție din cele 3 opțiuni exprimate pentru etapa a doua, în prezența părintelui și a cel puțin unui membru din comisia de înscriere, după procedura menționată în prezenta metodologie”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 25, alin. (1) și alin. (3) se modifică și vor avea următorul conținut:
„(1) Părinţii/Tutorii legal instituiţi/Reprezentanţii legali ai copiilor menţionaţi la art. 24 depun/transmit cererea-tip de înscriere în învăţământul primar online sau la secretariatul şcolii aflate pe prima poziţie din cele 3 opţiuni exprimate pentru etapa a doua.
(…)
(3) Validarea cererii-tip de înscriere se face la unitatea de învăţământ aflată pe prima poziţie din cele 3 opţiuni exprimate pentru etapa a doua, în conformitate cu prevederile prezentei metodologii. Modalitatea de validare va fi cea prevăzută la art. 15 alin. (4), (5) şi (6)”.
Anexa nr. 2 art. 28 alin. (6) din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (modificat prin OMEC nr. 4244/2020)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 28, alin. (6) prevedea:
„(6) Comisia județeană/a municipiului București asigură informarea publicului interesat referitor la procedurile ce trebuie aplicate și la calendarul depunerii și soluționării cererilor de înscriere ale părinților/tutorilor legal instituiți/împuterniciților legali menționați la alin. (1)”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 28, alin. (6) se modifică și va avea următorul conținut:
„(6) Comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti asigură informarea publicului interesat referitor la procedurile ce trebuie aplicate şi la calendarul depunerii/transmiterii şi soluţionării cererilor de înscriere ale părinţilor/tutorilor legal instituiţi/ reprezentanţilor legali menţionaţi la alin. (1)”.
Anexa nr. 2 art. 33 alin. (4) din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (modificat prin OMEC nr. 4244/2020)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 33, alin. (4) prevedea:
„(4) CJRAE/CMBRAE asigură, la solicitarea părinților/tutorilor legal instituiți/împuterniciților legali, serviciile de evaluare a dezvoltării psihosomatice a copiilor, inclusiv după încheierea perioadei de evaluare prevăzute în calendarul înscrierii. Având în vedere faptul că, din punct de vedere psihosomatic, schimbările care intervin la vârsta de 5-6 ani sunt continue și, în unele situații, alerte, la solicitarea scrisă a părinților/tutorilor legal instituiți/împuterniciților legali ai copiilor care au primit aviz negativ de înscriere în clasa pregătitoare, respectivii copii pot fi reevaluați de către CJRAE/CMBRAE după un interval de timp de aproximativ 6 luni”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 33, alin. (4) se modifică și va avea următorul conținut:
„(4) CJRAE/CMBRAE asigură, la solicitarea părinţilor/tutorilor legal instituiţi/reprezentanţilor legali, serviciile de evaluare a dezvoltării copiilor, inclusiv după încheierea perioadei de evaluare prevăzute în calendarul înscrierii. Având în vedere faptul că, din punctul de vedere al nivelului de dezvoltare al copilului, schimbările care intervin la vârsta de 5-6 ani sunt continue şi, în unele situaţii, alerte, la solicitarea scrisă a părinţilor/tutorilor legal instituiţi/reprezentanţilor legali, copiii care nu au primit recomandare pentru înscrierea în clasa pregătitoare pot să se adreseze unităţii de învăţământ cu nivel preşcolar pentru eliberarea recomandării prevăzute la art. 6 alin. (2)”.
Anexa nr. 2 art. 36 alin. (3) din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (modificat prin OMEC nr. 4244/2020)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 36, alin. (3) prevedea:
„(3) După completare, cererea-tip de înscriere este tipărită, verificată și semnată de părinte/tutorele legal instituit/ împuternicitul legal”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 36, alin. (3) se modifică și va avea următorul conținut:
„(3) Validarea cererilor-tip de înscriere se realizează conform modalităţii prevăzute la art. 15 alin. (4), (5) şi (6)”.
Anexa nr. 2 art. 39 alin. (1) din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (modificat prin OMEC nr. 4244/2020)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 39, alin. (1) prevedea:
„(1) În cazul în care părintele/tutorele legal instituit/împuternicitul legal dorește înscrierea la o unitate de învățământ particular care nu a optat pentru includerea ofertei sale de școlarizare în aplicația informatică, înscrierea se face de către părinte/tutorele legal instituit/împuternicitul legal direct la unitatea de învățământ, conform procedurilor stabilite de aceasta”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 39, alin. (1) se modifică și va avea următorul conținut:
„(1) În cazul în care părintele/tutorele legal instituit/reprezentantul legal doreşte înscrierea la o unitate de învăţământ particular care nu a optat pentru includerea ofertei sale de şcolarizare în aplicaţia informatică, înscrierea se face de către părinte/tutorele legal instituit/reprezentantul legal în conformitate cu procedurile stabilite de unitatea de învăţământ”.
Anexa nr. 2 art. 41 alin. (2) din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (modificat prin OMEC nr. 4244/2020)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, la anexa nr. 2 art. 41, alin. (2) prevedea:
„(2) În cazul unităților de învățământ alternativ de stat care nu au constituită circumscripție școlară, părinții/tutorii legal instituiți/împuterniciții legali se adresează pentru înscriere direct unității de învățământ dorite. Înscrierea copiilor în clasa pregătitoare la aceste unități de învățământ se face în prima etapă de înscriere”.
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 41, alin. (2) se modifică și va avea următorul conținut:
„(2) În cazul unităţilor de învăţământ alternativ de stat care nu au constituită circumscripţie şcolară, părinţii/tutorii legal instituiţi/reprezentanţii legali se adresează pentru înscriere unităţii de învăţământ dorite. Înscrierea copiilor în clasa pregătitoare la aceste unităţi de învăţământ se face în prima etapă de înscriere”.
Anexa nr. 2 art. 53 alin. (3) din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (introdus prin OMEC nr. 4244/2020)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 53, după alin. (2) se introduce un nou alineat, alin. (3), cu următorul conținut:
„(3) În situaţia în care validarea cererii-tip de înscriere se face în baza declaraţiei pe propria răspundere, părinţii/tutorii legal instituiţi/reprezentanţii legali ai copiilor au obligaţia de a prezenta în format fizic documentele care au stat la baza înscrierii în învăţământul primar în termen de maximum două săptămâni de la începerea cursurilor. Prezentarea de înscrisuri false se pedepseşte conform legii şi atrage pierderea locului obţinut prin fraudă”.
Anexa nr. 2 art. 55 alin. (2) din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (introdus prin OMEC nr. 4244/2020)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2 art. 55, după alin. (1) se introduce un nou alineat, alin. (2), cu următorul conținut:
„(2) Inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti, centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională şi unităţile de învăţământ asigură respectarea măsurilor igienico-sanitare, în contextul pandemiei cu noul coronavirus”.
Anexa nr. 2 art. 59 din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (introdus prin OMEC nr. 4244/2020)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, la anexa nr. 2, după art. 58 se introduce un nou articol, art. 59, cu următorul conținut:
„Art. 59
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta metodologie”.
Anexele nr. 1-3 din Calendarul şi metodologia de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021 (introdus prin OMEC nr. 4244/2020)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, se introduc trei noi anexe, anexa nr. 1-3, cu următorul conținut:
„ANEXA nr. 2:
(- Anexa nr. 1 la metodologie)
Nr…………./……….. 2020
DOAMNĂ/DOMNULE DIRECTOR,
Subsemnatul/Subsemnata,…………………………………………., domiciliat(ă) în localitatea………………………………., str………………………………………………..nr………., bl. …….., sc. ……, ap. ……., judeţul/sectorul………………………., legitimat(ă) cu…………seria……….nr………., CNP…………………………………, nr. de telefon…………………………………, adresă de e-mail…………………………………………………………………., părintele/tutorele legal instituit/reprezentantul legal al copilului………………………………………, născut la data de……………………, solicit eliberarea recomandării de înscriere a acestuia în anul şcolar 2020-2021 în clasa pregătitoare, în conformitate cu prevederile Metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei şi cercetării nr. 3.277/2020, cu modificările şi completările ulterioare.
Menţionez că fiica mea/fiul meu……………………………………………………..este înscris(ă) în anul şcolar 2019-2020 la……………………………………….(unitatea de învăţământ), la grupa………………………………………
Solicit obţinerea recomandării prin:
– ridicare de la sediul unităţii de învăţământ;
– prin transmitere pe e-mailul…………………………………………………………;
– prin poştă la adresa menţionată mai sus.
Semnătura………………….Data…………………
– Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de unitatea de învăţământ, în vederea soluţionării cererii de înscriere a minorului.
– Sunt de acord ca datele cu caracter personal ale minorului să fie prelucrate de unitatea de învăţământ, în vederea soluţionării prezentei cereri.
– Sunt de acord/Nu sunt de acord cu prelucrarea ulterioară a datelor mele cu caracter personal în scopuri de arhivare.
NOTĂ:
Prezenta cerere se depune/transmite la unitatea de învăţământ cu nivel preşcolar frecventată de copil.
ANEXA nr. 3:
(- Anexa nr. 2 la metodologie)
DOAMNĂ/DOMNULE DIRECTOR,
Subsemnatul/Subsemnata,………………………………………….., domiciliat(ă) în localitatea……………………………….., str………………………………………………..nr………., bl. …….., sc. ……, ap. ……., judeţul/sectorul………………………., legitimat(ă) cu…………seria……….nr………., CNP…………………………………, nr. de telefon…………………………………, adresă de e-mail…………………………………………………………………………, părintele/tutorele legal instituit/reprezentantul legal al copilului…………………………………………………, născut la data de…………………………, solicit evaluarea nivelului de dezvoltare a acestuia în vederea înscrierii în anul şcolar 2020-2021 în clasa pregătitoare, în conformitate cu prevederile Metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei şi cercetării nr. 3.277/2020, cu modificările şi completările ulterioare.
Menţionez faptul că fiica mea/fiul meu…………………………………..se află în următoarea situaţie:
– nu a frecventat grădiniţa;
– s-a întors din străinătate.
Semnătura………………….Data…………………
– Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de unitatea de învăţământ, în vederea soluţionării cererii de înscriere a minorului.
– Sunt de acord ca datele cu caracter personal ale minorului să fie prelucrate de unitatea de învăţământ, în vederea soluţionării prezentei cereri
– Sunt de acord/Nu sunt de acord cu prelucrarea ulterioară a datelor mele cu caracter personal în scopuri de arhivare.
NOTĂ:
Prezenta cerere se depune/transmite la centrul judeţean de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională, după caz.
ANEXA nr. 4:
(- Anexa nr. 3 la metodologie)
Nr………../………….. 2020
DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
Subsemnatul/Subsemnata,………………………………………, părintele/tutorele legal instituit/reprezentantul legal al copilului……………………………………….., domiciliat(ă) în localitatea……………………………, str………………………………..nr………., bl. …….., sc. ……, ap. ……., judeţul/sectorul………………………., legitimat(ă) cu…………seria……….nr………., CNP……………………………., declar pe propria răspundere că datele şi informaţiile cuprinse în cererea-tip de înscriere în învăţământul primar sunt corecte.
Totodată, declar că am înţeles următoarele:
– validarea cererii de înscriere se face numai în baza documentelor la care face referire cererea-tip de înscriere, transmise în copie simplă prin e-mail sau prin poştă, conform Calendarului înscrierii în învăţământul primar pentru anul şcolar 2020-2021, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei şi cercetării nr. 3.277/2020, cu modificările şi completările ulterioare;
– la data comunicată de inspectoratul şcolar/unitatea de învăţământ voi prezenta la secretariatul unităţii de învăţământ documentele care au stat la baza înscrierii fiicei mele/fiului meu……………………………………………….în învăţământul primar, inclusiv avizul de la medicul de familie/medicul şcolar din care rezultă faptul că fiica mea/fiul meu este aptă/apt de şcoală.
Cunoscând prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere şi sub sancţiunea nulităţii înscrierii faptul că datele din prezenta cerere de înscriere sunt reale.
Semnătura………………….Data…………………
– Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de unitatea de învăţământ, în vederea soluţionării cererii de înscriere a minorului.
– Sunt de acord ca datele cu caracter personal ale minorului să fie prelucrate de unitatea de învăţământ, în vederea soluţionării prezentei cereri
– Sunt de acord/Nu sunt de acord cu prelucrarea ulterioară a datelor mele cu caracter personal în scopuri de arhivare”.
- 1
- 2