95 views
Potrivit site-ului oficial (www.anaf.ro), Agenția Națională de Administrare Fiscală – ANAF a informat că, începând cu data de 1 aprilie 2021, portalul ANAF oferă posibilitatea înregistrării electronice în sistemul One Stop Shop – OSS (Regim special de TVA).
De asemenea, începând cu data de 1 iulie 2021, întregul sistem OSS devine operațional, facilitând companiilor declararea electronică și plata taxei pe valoare adăugată (TVA) aferentă unor categorii de bunuri și servicii B2C (Bussines-to-consumer).
Totodată, utilizarea sistemului este opțională, iar scopul dezvoltării acestei acestuia este simplificarea procedurilor administrative de declarare și plată a TVA (B2C), facilitarea comerțului transfrontalier și combaterea fraudei TVA.
Cu toate acestea, declarația TVA OSS nu înlocuiește declarația TVA pe care o persoană impozabilă trebuie să o depună în temeiul obligației sale interne de TVA.
Pentru comunicatul integral, vă rugăm să accesați sursa informației.
🔔Vezi și ANAF. Consolidarea cooperării transfrontaliere dintre România și Moldova