99 views
Autoritatea pentru Digitalizarea României (www.adr.gov.ro) a anunțat că o nouă funcționalitate a fost operaționalizată în cadrul Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP), ca urmare a demersurilor comune și a colaborării între Autoritatea pentru Digitalizarea României, Agenția Națională pentru Achiziții Publice și Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene.
Astfel, platforma SEAP oferă posibilitatea tehnică de operare a unor modificări la nivelul derulării contractelor de achiziții publice de către beneficiarii acestora, conform prevederilor O.U.G. nr. 114/2020 privind obligația de transparență a modificărilor contractelor de achiziţie publică, a acordurilor-cadru și a contractelor sectoriale.
În acest sens, autoritățile/entitățile contractante vor putea completa și publica un anunț de modificare a valorii și/sau a duratei unui contract de achiziție/acord-cadru/contract subsecvent de achiziţie publică/sectorial sau a unui contract de concesiune, selectând corespunzător situațiile care se aplică tipului de modificare.
De asemenea, pentru a răspunde noilor prevederi adoptate, formularul „anunț modificare contract” a fost extins la nivelul secțiunii VII.2.2 – Motivele modificării, cu două noi cazuri, situații justificative de posibile modificări contractuale:
− Modificări ca urmare a aplicării directe a prevederilor contractului – (clauze de revizuire – ajustări, măsuratori, regularitate);
− Modificări nesubstanțiale.
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să accesați sursa informației.
🔔Vezi și ADR. Lansarea Consiliului Național pentru Transformare Digitală (CNTD)