145 views
Ministerul Afacerilor Interne (MAI) anunță că a dispus măsuri pentru evitarea supraaglomerării la sediile serviciilor publice comunitare în vederea eliberării pașapoartelor.
Astfel, potrivit MAI, a fost prelungit programul de lucru cu publicul și s-au suplimentat, până la capacitatea maximă, stațiile de preluare a cererilor de eliberare a pașapoartelor, utilizate la nivelul structurilor teritoriale de pașapoarte.
De asemenea, deși normele legale prevăd că termenul legal de eliberare a pașapoartelor simple electronice este de 15 zile lucrătoare, documentul se eliberează în două zile lucrătoare.
Totodată, în vederea reducerii timpului de răspuns, împreună cu instituțiile prefectului, se va lua măsura desfășurării activității de lucru cu publicul și în weekend.
MAI menționează și că, în prezent, în vederea personalizării pașapoartelor simple electronice, programul de lucru al Centrului Național Unic de Personalizare a Pașapoartelor Electronice este de la ora 6:00 la ora 22:00, inclusiv în weekend.
Nu în ultimul rând, MAI informează că cetățenii se pot înscrie pe platforma de programare online și în alte județe care au locuri disponibile pentru intervalul dorit, nu doar în cel de la domiciliu.
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să accesați sursa informației.
(Copyright foto: freepik)
✎vezi și Ministerul Afacerilor Interne. Starea de alertă încetează pe data de 9 martie 2022