Legea nr. 218/2002 privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române – modificări (Legea nr. 12/2020)

Actul modificat Actul modificator Sumar
 

 

Legea nr. 218/2002 privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române

(M. Of. nr. 307 din 25 aprilie 2014)

 

Legea nr. 12/2020 pentru modificarea art. 17 alin. (2) din Legea nr. 218/2002 privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române

(M. Of. nr. 14 din 10 ianuarie 2020)

 

modificăart. 17 alin. (2).

 

În M. Of. nr. 14 din 10 ianuarie 2020 s-a publicat Legea nr. 12/2020 pentru modificarea art. 17 alin. (2) din Legea nr. 218/2002 privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române.

Vă prezentăm, în continuare, modificările aduse Legii nr. 218/2002 privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române.

 

  Art. 17 alin. (2) din Legea nr. 218/2002 (modificat de Legea nr. 12/2020) 

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 17 alin. (2) prevedea următoarele aspecte de interes:

„(2) Autoritatea teritorială de ordine publică este constituită din șeful Direcției generale de poliție a municipiului București sau al inspectoratului de poliție județean, un reprezentant al Corpului Național al Polițiștilor, subprefect, 6 consilieri desemnați de Consiliul General al Municipiului București, respectiv de consiliul județean, 3 reprezentanți ai comunității desemnați de primarul general al municipiului București, respectiv de președintele consiliului județean, șeful Direcției generale de jandarmi a municipiului București sau al inspectoratului județean, șeful Inspectoratului pentru Situații de Urgență al Municipiului București sau șeful inspectoratului pentru situații de urgență județean și, după caz, șeful poliției locale din municipiul reședință de județ.”

 

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 17 alin. (2) se modifică și se va prezenta sub următoarea formă:

Conferința națională „Prevenirea și combaterea spălării banilor”. Impactul noii legi asupra profesiilor liberale

(2) Autoritatea teritorială de ordine publică este constituită din şeful Direcţiei generale de poliţie a municipiului Bucureşti sau al inspectoratului de poliţie judeţean, un reprezentant al Corpului Naţional al Poliţiştilor, subprefect, 6 consilieri desemnaţi de Consiliul General al Municipiului Bucureşti, respectiv de consiliul judeţean, 3 reprezentanţi ai comunităţii desemnaţi de primarul general al municipiului Bucureşti, respectiv de preşedintele consiliului judeţean, şeful Direcţiei generale de jandarmi a municipiului Bucureşti sau al inspectoratului judeţean, şeful Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă al Municipiului Bucureşti sau şeful inspectoratului pentru situaţii de urgenţă judeţean, şeful serviciului teritorial al Poliţiei de Frontieră Române şi, după caz, şeful poliţiei locale din municipiul reşedinţă de judeţ.